اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهرنگ:

اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان کوهرنگ افتتاح شد

اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان کوهرنگ افتتاح شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهرنگ از افتتاح اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان کوهرنگ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شهرستان کوهرنگ به عنوان یکی از قطبهای گردشگری کشور از پتانسیلها و قابلیتهای خاصی در زمینه اکوتوریسم (طبیعت گردی) برخودار می باشد.

فرجام سمیعی کرانی افزود: گستردگی این شهرستان و همجواری آن با سه استان اصفهان، لرستان و خوزستان باعث گردیده از اقلیم متفاوتی برخوردار و در تمام فصول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی گردد.

وی با بیان اینکه وجود عشایر در منطقه خود مزید بر جذب بیشتر گردشگران می باشد، تصریح کرد: به همین منظور وجود سرمایه گذاران خوبی در جهت توسعه زیرساختهای گردشگری و ایجاد واحدهای خدمات رفاهی و اقامتی آمادگی خود را اعلام نموده و بعضا نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.

سمیعی گفت: در حال حاضر تعداد چهار هتل یک تا سه ستاره، مهمانپذیر، کمپینگ گردشگری عشایری و همچنینین دارای اقامتگاههای موقت در کانونهای گردشگری و خانه مسافر آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین می باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: این اداره نیز به منظور رفاه حال گردشگران توزیع عادلانه گردشگری در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و جهت ایجاد زیرساختهای گردشگری در سه بخش شهرستان برنامه ریزی نموده است.

فرجام سمیعی کرانی در ادامه افزود: با حضور آقای عسگری مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، امام جمعه، فرماندار و جمعیی از مسئولین اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان در بخش صمصامی، منطقه بیرگان روستای گل آباد افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بیان داشت: این اقامتگاه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و با زبربنای 700 متر در قالب دو ساختمان مجزا و هر ساختمان در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سمیعی گفت: با بهره برداری از این واحد تعداد 40 نفر اقامت به واحدهای اقامتی شهرستان اضافه و آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز می باشد.










انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
, ,
,
,
, ,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه