اخبار داغ

مسئول اداره تأمین اجتماعی طارم:

اطلاع رسانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است

اطلاع رسانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است
مسئول اداره تأمین اجتماعی شهرستان طارم گفت: یکی از وظایف اصلی و اولیه سازمان تأمین اجتماعی اطلاع رسانی و آگاه سازی بیمه شدگان و آحاد مختلف جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، دانش آموزان گروه پیشتاز آموزشگاه عصمت شهر آب بر و جمعی از مربیان آموزش و پرورش شهرستان طارم از اداره تأمین اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

مرتضی جمشیدی مسئول اداره تأمین اجتماعی شهرستان طارم در این دیدار اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر بزرگترین نهاد بیمه ای، درمانی و اقتصادی کشور و حتی در سطح خاورمیانه است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایت ها و خدمات خود قرار داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی و اولیه سازمان تأمین اجتماعی اطلاع رسانی و آگاه سازی بیمه شدگان و آحاد مختلف جامعه از جمله دانش آموزان نسبت به کار کردها و فرآیند های اصلی سازمان است.

,

جمشیدی ابراز کرد: چتر حمایت تأمین اجتماعی از هنگام پرداخت اولین حق بیمه بر سر بیمه شده و خانواده تحت تکفل وی گسترده می شود و در صورت تداوم پرداخت حق بیمه، این پوشش تا پایان عمر ادامه می یابد و پس از فوت بیمه شده نیز خانواده او از خدمات حمایتی برخوردار می شوند.

,

مسئول اداره تأمین اجتماعی شهرستان طارم با اشاره به خدمات و حمایتهای سازمان تأمین اجتماعی افزود: این خدمات شامل تعهدات کوتاه مدت است که بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه پزشکی و کمک هزینه کفن و دفن از جمله این موارد محسوب می شود.

,

گفتنی است تعهدات بلند مدت آن شامل پرداخت انواع مستمری بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری فوت و بازماندگان می شود بنابراین سازمان تأمین اجتماعی ایران به دلیل خدمات متنوعی که ارائه میدهد از دیدگاه جهانی به سازمان سخاوت معروف است.

,

عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم در ادامه هدف از برگزاری این اردو و بازدید را آشنا سازی دانش آموزان با فرایند اردو و بازدید شغلی، تعامل و همکاری با مسؤلین سایر ادارات، آشنایی دانش آموزان با انواع بیمه ها و حوزه های کاری تأمین اجتماعی پیرو قرار دادهای منعقده سازمان دانش آموزی استان با سازمان تأمین اجتماعی ذکر کرد.

,

وی یادآور شد: امروزه پیچیدگی جوامع و مشاغل و حوادث متعدد، بیماری ها و خطرات جسمی، روحی، شغلی و.. ایجاب می کند که هر شخصی عضو یکی از بیمه های کشور باشد که یکی از آنها بیمه تأمین اجتماعی است.

,

عبادی به نقش و اهمیت بیمه در زندگی انسانها اشاره کرد و افزود: در دنیای کنونی عضویت در بیمه های معتبر هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه