اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

حضرت فاطمه (س) شجاعانه در مقابل بدعت‌‌ها و بی‌اخلاقی‌‌های جامعه ایستاد

حضرت فاطمه (س) شجاعانه در مقابل بدعت‌‌ها و بی‌اخلاقی‌‌های جامعه ایستاد
کارشناس مسائل مذهبی گفت: حضرت فاطمه (س) شجاعانه در مقابل بدعت‌‌ها و بی‌اخلاقی‌‌های جامعه روزگار خود ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) کاملترین الگوی انسانیت در همه امور است و ما مسلمانان باید از سیره ایشان پیروی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه آن حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی سنت‌شکنی پیامبر (ص) در بی‌حرمتی و بی‌توجهی به شخصیت دختران و زنان است، افزود: در عصری که دختران زنده به گور می‌‌شوند، حضرت زهرا (س) دستانش بوسه‌گاه رسول‌الله (ص)می شود.

,

وی اضافه کرد: حضرت زهرا (س) با تربیتی که از دامان حضرت خدیجه (س) برگرفته بود و با حمایت و تربیت پدرش رسول خدا (ص) ، شجاعانه در مقابل بدعت‌‌ها و بی‌اخلاقی‌‌های جامعه آن روزگار ایستاد.

,

حجت الاسلام والمسلمین بامری عنوان کرد: بی‌توجهی و بی‌علاقگی آن بانو به زرق‌ و برق دنیا و تجملات و ساده‌زیستی اش و اصرار به آن، از دیگر سنت‌شکنی‌هایی است که زنان عصر حاضر، بیش از هر زمان دیگر، به آن نیازمندند.

,

وی ادامه داد: اساس تربیت حضرت زهرا (س) آن‌چنان در جان فرزندانش نشسته بود که پس از شهادت ایشان، حضرت زینب (س) با وجود آنکه دختر سه‌ساله‌‌ای بیش نبودند، اما تأثیرات آموزه‌‌های مادر چنان بود که ایشان را به کربلا رساند و ایشان توانست پیغامبر مظلومیت امام زمان خویش باشد.

,

این کارشناس مسائل مذهبی در ادامه با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهید دفاع از حریم ولایت و امامت است، بیان کرد: رشادتهای این بانوی بزرگوار اسلام در شرایط آن ایام می تواند اسوه ای برای همه زنان مسلمان باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: بی تردید سیره و روش زندگانی حضرت فاطمه (س) ادامه راه زنان مسلمان سراسر جهان در همه امورات زندگی خود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه