اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال وبختیاری:

بابد با برخورد شدید با کشتارهای غیر مجاز سلامت مردم را تضمین کرد

بابد با برخورد شدید با کشتارهای غیر مجاز سلامت مردم را تضمین کرد
مدیرکل دامپزشکی استان گفت: با توجه به اینکه شهرستان کوهرنگ از مناطق توریست پذیر استان است پس باید با برخورد شدید با کشتارهای غیر مجاز سلامت مردم را تضمین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، عبدالمحمد نجاتی ظهر دیروز در سفر به کوهرنگ با اشاره به حفر چاهک در مزرع پرورش ماهی اظهار داشت: با حفر چاهک آب رودخانه فیلتر می شود، سپس اشعه UV بر اجرام بیماری زا  تاثیر گذار تر خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی برای صنوفی که در ارتباط با دامپزشکی هستند بسیار موثر عنوان کرد.

نجاتی ضمن دیدار با کارکنان این شبکه، توصیه هایی در خصوص روند کار در شبکه و خطرات ناشی از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان عنوان کرد و گفت: وظیفه دامپزشکی حاکمیتی و در حوزه سلامت است پس باید اقداماتی انجام شود تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

در ادامه مدیرکل دامپزشکی استان بیان داشت: دامپزشکی در دولت تدبیر و امید خدمات شایانی را به مناطق محروم ارایه داده است که می توان به استقرار دو نفر دامپزشک در مناطق صمصامی و چمن گلی اشاره کرد، همچنین جهت رفاه حال عشایر اکیپ هایی جهت کنترل بیماری ها به مناطق استان خوزستان اعزام می شود.

دکتر نجاتی ادامه داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان کوهرنگ از مناطق توریست پذیر استان است پس باید با برخورد شدید با کشتارهای غیر مجاز سلامت مردم را تضمین کرد.

وی در پایان نیز دکتر نجاتی از طرح واکسیناسیون رایگان تب برفکی که در استان در حال اجرا است بازدید نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه بازدید از شهرستان، مدیرکل دامپزشکی با معاون فرماندار شهرستان دیدار کرد، در این دیدار  بدری معاون فرماندار ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب شبکه دامپزشکی، مسایل و مشکلات شهرستان را تشریح کرد و قول هرگونه همکاری با شبکه دامپزشکی شهرستان را داد.

دری گفت: مردم با آگاهی و بصیرتی که داشتند باعث شدند که با خرید نکردن گوشت های غیر بهداشتی کشتار های غیر مجاز و غیر بهداشتی جمع آوری شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه