اخبار داغ

اظهارات عجیب و قابل تامل وزیر صنعت درباره قیمت ارز؛

دلار هرچه می‌خواهد بالا برود مردم مقاوم هستند! / در توانایی این کشور شک نکنید

دلار هرچه می‌خواهد بالا برود مردم مقاوم هستند! / در توانایی این کشور شک نکنید
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت دلار و ارتباط آن با مقاومت مردم در کشور گفت: مردم ما توانمندی‌های زیادی دارند، قیمت دلار هر چه قدر می‌خواهد بالا برود مهم این است که در کشور اراده برای تولید وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، این روزها مباحث زیادی در ارتباط با قیمت دلار در کشور مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

بررسی قیمت کنترل شده دلار در قبل و بعد از انتخابات مبین این موضوع است که در کشور تمایل چندانی به مهار قیمت دلار وجود ندارد.

قیمت دلار در قبل از انتخابات به شدت کنترل شده بود و در فضای انتخاباتی این موضوع یکی از برگ‌های برنده توسط دولت یازدهم مطرح می‌شد.

زمزمه‌هایی توسط برخی از افراد دارای نفوذ در ارتباط با افزایش قیمت دلار در فضای مجازی رسوخ کرده بود و اعلام شده که قیمت دلار بعد از انتخابات به هفت هزار تومان هم می‌رسد.

زمزمه‌های افزایش قیمت دلار بعد از تثبیت دولت قدرت گرفت، روند افزایش دلار با قول‌های رئیس جمهوری مطابقت نداشت، این روزها توپ افزایش قیمت دلار در زمین چند نفر از دلالان ارز در تهران قرار گرفت و امید داریم که قیمت ارز در کشور کنترل شود.

اما اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمان افتتاح یکی از پروژه‌های تولیدی اخیر در مازندران تا حدودی نگران‌کننده است.

محمد شریعتمداری در بخشی از اظهارات خود در آمل با اشاره به مقاومتی که در کشور برای توسعه اشتغال و افزایش کار و تولید انجام شد، گفت: مردم با وجود مشکلاتی که در این سال‌ها داشتند و با وجود تحریم‌ها مقاومت کردند و کشور به مرحله مناسبی از توسعه رسیده است.

وی با اعلام اینکه آینده با همه سختی‌ها برای کشور و مردم درخشان است، افزود: دلار هر جا می‌خواهد برود و هر چه می‌خواهد بشود، مردم مقاوم هستند، در توانایی این کشور شک نکنید، در همه زمینه‌ها کشور توانایی‌های زیادی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیک می‌داند که بخشی از تولیدات کشور متاثر از افزایش یا کاهش دلار است، عادی جلوه دادن قیمت دلار با این ادبیات برای تولیدکنندگان و افراد که زندگی آنها بر پایه افزایش و یا کاهش قیمت دلار تاثیر می‌پذیرد این حرف بسیار سنگین است.

از مسئولان مرتبط حداقل در این‌گونه مواقع انتظار است که بکارگیری ادبیات خودشان کمی دقت‌نظر به خرج دهند، بله برای وزیری که از حقوق ماهیانه کافی برخوردار است و زندگی به کام است، قیمت دلار اگر به 10 هزار تومان هم برسد اشکالی ندارد ولی برای تولید کننده کشور که بخشی از کالاهای مورد نیازش از خارج و به واسطه پرداخت ارز تامین می‌شود طرح این موضوع از یک مقام مسئول چندان روی خوش ندارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه