اخبار داغ

شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد برای حل مشکلات ورزشی وارد گود می شوند

شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد برای حل مشکلات ورزشی وارد گود می شوند
اعضای شورای شهر شهرستان شهرکرد با حضور در فرمانداری شهرکرد با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و به گفت‌وگو و تبادل نظر پراختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   بام ایران خبر ؛ حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری امروز در نشست  با نمایندگان شورای اسلامی شهرستان شهرکرد در پاسخ به نمایندگان شورای اسلامی وانان و سورشجان مبنی بر توجه به توسعه زیر ساخت های ورزشی در این مناطق و با اشاره به محدودیت اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: در حوزه اعتبارات عمرانی 140 میلیارد ریال تخصیص یافته است که سالیانه فقط بیش از 5 میلیارد ریال از این مبلغ در بخش تعمیرات هزینه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی درباره پیشنهاد نماینده شورای شهر کیان مبنی بر لزوم ساخت سالن ورزشی چند منظوره در این شهر نیز افزود: شهر کیان به لحاظ جمعیتی دارای شاخصه های خوبی است اما در زمینه ورزشکاران سازمان یافته باید تحرک بیشتری داشته باشد و با توجه به اینکه پروژه‌های ورزشی دارای ردیف اعتباری ملی یا استان هستند، در حال حاضر در حوزه کلنگ‌زنی پروژه جدید ممنوعیت وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به سیاست‌های اداره کل بیان کرد: برنامه‌محوری و ارائه چشم‌اندازهای ورزشی از اولویت‌های اداره کل به شمار می‌رود.

کریمی در پاسخ به لزوم توجه به توسعه متوازن امکانات ورزشی در شهر شهرکرد نیز با بیان اینکه سند راهبردی استان مورد توجه ویژه قرار دارد، گفت: با همکاری اساتید و متخصصین حوزه ورزش و جوانان کشور، در حال تدوین سند راهبردی ورزش استان در تمامی حوزه ها اعم از توسعه زیر ساخت ها هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان است، بیان کرد: گسترش و توسعه ورزش همگانی علاوه‌بر تامین سلامت، سبب رونق ورزش قهرمانی نیز می‌شود چرا که جامعه سالم، قهرمانان پرورش می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به نماینده شورا اسلامی روستای هرچگان گفت: احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبارات بسیار مناسب، می‌تواند 15 رشته ورزشی را پوشش دهد اما امکان احداث پروژه ورزشی و زمین چمن در بسیاری از بخش‌ها وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با مبلغی بالغ‌بر 150 میلیون تومان می‌توان یک زمین چمن مصنوعی افتتاح کرد و همچنین استفاده از ماده 27 و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند در این حوزه بسیار حائز اهمیت باشد بنابراین باید خیرین را در مسیر ساخت اماکن ورزشی هدایت کرد.

گفتنی است در این نشست نماینده شورای اسلامی شهرکرد نیز بر لزوم برگزاری جلسات مشترک و توجه به پتانسیل‌های قابل توجهی که در سطح شهر زمینه پیشبرد اهداف کلان حوزه ورزش را فراهم می کند، تاکید کردند.

لازم به ذکر است لزوم بکارگیری نیروهای متخصص، حرکت به سمت جوان‌گرایی، ایجاد تحرک در جامعه و پویایی بخصوص در قشر نوجوان و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری از دیگر درخواست‌های اعضای شورای شهر بود.
 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه