اخبار داغ

فرماندار درمیان:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو رفع موانع تولید است

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو رفع موانع تولید است
فرماندار درمیان حمایت از واحدهای تولیدی، جلوگیری از تعطیلی آنها و بررسی علت توقف واحدهای تولیدی را از اولویت های شهرستان دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو رفع موانع تولید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بشیری زاده صبح پنجشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان درمیان افزود: فعال کردن واحدهای تولیدی راکد از اصلی ترین ماموریت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی باید برای تسهیل و رفع چالش ها و موانع موجود در پیشروی بخش های تولیدی شهرستان اقدامات سازنده و عملی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
وی با بیان اینکه در روستاهای درمیان ظرفیت خوبی برای ترویج صنایع دستی وجود دارد گفت: حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و بازاریابی برای فروش محصولات آنان ضروری است.
,
 
,
فرماندار درمیان افزود: منطقه قهستان این شهرستان در تولید فرش دستباف شهرت جهانی دارد و در گذشته بیشترین اشتغال منطقه در این صنعت بوده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه صنعت فرش و صنایع دستی از مهمترین بخش های مولد درمیان است گفت: با توجه به شرایط کم آبی در منطقه تقویت صنایع دستی در توانمندسازی و اشتغال زنان روستایی نقش موثری دارد.
,
 
,
بشیری زاده اظهار کرد: صنایع دستی یکی از حوزه‌های اقتصادی درآمدزاست و توسعه آن در اشتغالزایی و توسعه پایدار منطقه نقش تعیین کننده دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه