اخبار داغ

استاندار کرمانشاه اعلام کرد؛

اختصاص ۵۰۰میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در نقاط زلزله‌زده

اختصاص ۵۰۰میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در نقاط زلزله‌زده
استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده لحاظ شده و دستگاه‌ها باید سریعاً برنامه‌های خود رابرای جذب این اعتبارات به استانداری ارائه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: هیئت دولت خوشبختانه مصوبه دوم را برای کمک به مناطق زلزله‌زده ابلاغ کرد که دستگاهها باید به صورت ویژه پیگیر جذب اعتبارات این مصوبه باشند. از رییس جمهور محترم و هیئت محترم دولت بابت حمایت‌هایی که از مردم مناطق زلزله‌زده داشته اند، قدردانی می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

 

,

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساختها در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است‌ که دستگاهها باید سریعا برنامه های خود را برای جذب این اعتبارات به معاونت عمرانی استانداری ارائه کنند.

,

 

,

بازوند بیان کرد: برای کمک به شهرداری‌های مناطق زلزله‌زده ۱۵ میلیارد تومان توسط هیئت دولت درنظر گرفته شده است‌.

,

 

,

وی افزود: برای کمک به خانه دار شدن حدود سه هزار مستاجر روستایی و شهری در مناطق زلزله‌زده تسهیلات ۳۰ و ۴۰ میلیونی درنظر گرفته شده است. فرمانداران سریعا فهرست ها را تکمیل و ارائه کنند.

,

 

,

بازوند افزود: به کلیه واحدهای مسکونی شهری در مناطق زلزله‌زده که نیاز به مقاوم سازی دارند با تشخیص بنیاد و همکاری شهرداری‌ها ۴۰ میلیون تسهیلات ویژه داده میشود.

,

 

,

استاندار کرمانشاه گفت: ده میلیارد تومان برای بازسازی و مقاوم سازی پاسگاههای نظامی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده درنظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه