اخبار داغ

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد:

محل دفن زباله دره رود اصلاندوز به محل دایم قوم قشلاقی انتقال یافت

محل دفن زباله دره رود اصلاندوز به محل دایم قوم قشلاقی انتقال یافت
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت:محل دفن زباله دره رود به محل دایم واقع در اراضی قشلاق قوم انتقال یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "هاشم میرزانژاد"امروز در گفت و گو با خبرنگار ارس تبارگفت:در صورتی که شهرداران شهرستان پارس آباد با همکاری همدیگر زباله های شهرستان را در محل مذکور به صورت اصولی دفن و مدیریت کنند آن مکان می تواند به مدت 15 سال جوابگوی دفن اصولی پسماندهای شهرستان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود:در غیر این صورت و با روند کنونی آن مکان در کمتر از دو سال پر از زباله خواهد شد و فاجعه زیست محیطی به بار خواهد آمد.چون زباله شهرستان در آن مکان دفع می گردد نه دفن اصولی.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با بیان اینکه شهرداران دوره آموزشی دفن اصولی پسماندهای عادی شهری را با حضور اساتید محیط زیست در مرکز استان جدیدا گذرانده اند گفت:با روند کار و چگونگی ایجاد ترانشه ها و سلول های دفن روزانه و جمع آوری شیرابه کاملا آشنا هستند.

,
,

میرزانزاد با قدردانی از اقدام خوب شهرداری پارس آباد به جهت فنس کشی اطراف محل دفن دایم گفت:امید است با همکاری سایر شهرداران دفن اصولی را نیز در دستور کار خود قرار دهند و ان شاء الله با حمایت های فرماندار شهرستان تا حصول نتیجه دلخواه پیگیر موضوع خواهیم بود.

,

وی در پایان از شهردار و اعضای شوری اسلامی شهر اصلاندوز که بلافاصله پس از برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اقدام به انتقال پسماندهای شهر اصلاندوز از محل غیرمجاز(حاشیه دره رود) به محل دایم کردند قدردانی کرد و گفت:ان شاء الله سال بعد شاهد سبز شدن درختان در آن محل باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه