اخبار داغ

تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در رفسنجان

تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در رفسنجان
همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر ۲ شهید گمنام صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در رفسنجان تشییع و در مقابل مسجد جامع دانشگاه آزاد اسلامی این شهر دفن خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  خانه خشتی ،صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان در دفتر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه خشتی,

باقری معاون سیاسی فرماندار رفسنجان در این جلسه متولی امور شهداء بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران است و سایر ارگان ها بایستی برای برگزاری یک مراسم باشکوه همکاری نمایند.

,

وی افزود: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید به بهترین وجه از انان تجلیل شود.

,

حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز بیان داشت: هدف اصلی از حضور شهدای گمنام در شهر این است که بتوانیم ارزش ها اسلامی و الهی را احیا کنیم.

,

وی افزد: بهترین فرصت همین شهدای گمنام هستند که ما بتوانیم جو دنشگاه را رو به اصلاحات حرکت دهیم.

,

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان نیز در این جلسه ضمن گلایه از برخی بی برنامگی ها و کارهای خودسرانه در شهر اعلام داشت: مراسم تشییع از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه از محل معراج الشهداء حسینیه ثارالله با قرائت زیارت عاشورا آغاز می گردد.

,

وی افزود: میدان قدس، بلوار مفتح، میدان علی ابن ابیطالب(ع)، بلوار طالقانی، میدان شهدا مسیر حرکت پیکرمطهر این دو شهید گمنام در شهر رفسنجان است.

,

حجت الاسلام بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان نیز اظهار داشت: دو شهید گمنامی که افتخار حضور پیکر آنان را در شهر رفسنجان و دانشگاه آزاد داریم در سن ها 18 و 23 ساله ، در عملیات ها کربلای 6 و رمضان و در محل های سومار و شرق بصره در سالهای 65 و 61 به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

,

وی از تدارک ویژه برنامه حضور پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خبر داد و گفت: پیکر دو شهید گرانقدر از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه وارد دانشگاه می شوند و پس از سخنرانی حجت الاسلام علیمرادی ریاست دانشگاه و مداحی و اقامه نماز بر پیکر شهیدان در مقابل مسجد دانشگاه آزاد اسلامی دفن خواهند شد.

,

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یادآور شد: به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از عموم مردم شهید پرور رفسنجان، مسوولان ادارات، دانشگاهیان و دانش آموزان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.

,

لازم به ذکر است پیکر مطهر این دو شهید گمنام یکشنبه شب (29 بهمن ماه) میهمان هیات کربلای رفسنجان خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه