اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سلامت ایمانی در دستگاه قضا حاکم باشد

سلامت ایمانی در دستگاه قضا حاکم باشد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید سلامت ایمانی در دستگاه قضائی حاکم باشد و ایمان سراسر وجود قضات را فرا گیرد و قاضی جز حق سخنی نگوید حتی اگر به ضررش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت السلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در جمع بندی ها باید به عبدالله موسوی نمره خوبی داد هرچند در دستگاه قضا نمره مطلوب گرفتن از جامعه سخت است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: بومی بودن رئیس جدید داد گستری کار را برای ایشان سخت می کند, کار کردن در دستگاه قضا کار سنگین و سختی است و قطعا" همه میدانیم همانقدر که دستگاه اجرایی باید سالم باشد دستگاه قضایی هم به مراتب باید عدالت محور و خدا محور باشد.

,

نکونام با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه افزود: پیام مردم در این راهپیمایی خدمت صادقانه مردم بود .

,

وی با اشاره به اینکه در دستگاه قضا قاضی های متخلف کمی وجود دارد تاکید کرد: همین تعداد کم هم نباید باشند چون باعث نارضایتی مردم می شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: باید سلامت ایمانی در دستگاه قضائی حاکم باشد و ایمان سراسر وجود قضات را فرا گیرد و قاضی جز حق سخنی نگوید حتی اگر به ضررش باشد.

,

نکونام بیان داشت: قضاتی اهل نجات هستند که تقوا محوری و خدا محوری وجودشان را فرار گرفته باشد و انتضار از دستگاه قضایی این است که با اخلاق مداری دستگاه قضا را اداره کنند.

,

 

,

عبدالله موسوی همکاری سالم، صادق و عدالت محور بود که در حوزه اداری از دستش دادیم

, عبدالله موسوی همکاری سالم، صادق و عدالت محور بود که در حوزه اداری از دستش دادیم ,

اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری  نیز در این مراسم گفت: عبدالله موسوی یک همکار صادق ، سالم و عدالت محور بود که در حوزه اداری از دستش دادیم .

,

وی بیان داشت: جاری شدن اشک رئیس کل دادگستری در این برنامه نشان از صمیمیت و مهر بین این بزرگوار و مردم است

,

عباسی ادامه داد: همواره باید بگوییم پیشگیری بهتر از زندان است و این پیشگیری به دو حوزه مدیران اجرایی که باید رفاه و رضایت مردم را فراهم کند و قوه قضائیه که باید با مردم مداری , عدالت گستری و سعه صدر آبروی مردم را حفظ کند و با متخلفان برخورد سخت داشته باشند.

,

تعامل بین قوا راهی برای خدمت بهتر به مردم

, تعامل بین قوا راهی برای خدمت بهتر به مردم ,

علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردلع کوهرنگ , فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم  گفت: استان چهارمحال و بختیاری از دیر باز استانی اهل دین و تدین بوده .

,

وی بیان داشت: تکمیل رشادت های شیر علی مردان ها و دلیر مردان تاریخ این استان در تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه یافت و مردم این استان بعد از انقلاب هرگز زاویه ای با نظام نداشتند و این نتیجه همان بیعتی است که مردم از ابتدا با امامشان بستند .

,

کاظمی تعامل بین قوا را راهی برای خدمت بهتر به مردم عنوان و تاکید کرد: در استان ما این تعامل سازنده وجود داشت .

,

وی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: ولی نعمتان ما آمدند و دهان یاوه گویان را بستند و ما امیدواریم با خدمت به این بزرگواران جبرتان کنیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه