اخبار داغ

برگزاری جلسه مشاوره و آموزش خانواده در باقرشهر

برگزاری جلسه مشاوره و آموزش خانواده در باقرشهر
جلسه مشاوره و آموزش خانواده به همت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه کهریزک طی ۱۰جلسه با موضوع «خانواده اسلامی ایرانی» از چهارشنبه۲۵بهمن ماه بصورت رایگان آغاز شد و تا ۱۵اسفند با سخنرانی دکتر دهنوی به پایان خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  باقرشهرنیوز؛ صبح امروز جلسه مشاوره و آموزش خانواده به همت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه کهریزک طی ۱۰جلسه با موضوع «خانواده اسلامی ایرانی» از چهارشنبه۲۵بهمن ماه بصورت رایگان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

در این مراسم رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: بسیار خرسندیم که جلسه مشاوره و آموزش خانواده به همت مسئولین شهری، انجمن اولیاء و مربیان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر و اعضای محترم شورا از امروز برگزار شده است.

,

پرک در ادامه افزود: خانواده‌ها باید فرزندان خود را طبق اصول ایرانی و اسلامی تربیت کنند و آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی را در تمامی زمینه‌ها حفظ نمایند.

,

وی با اشاره به صبر و بردباری در خانواده‌ها تصریح کرد: خانواده‌ها باید سعی کنند در تمامی مراحل زندگی و مشکلات پیش رو در کنار هم باشند و با تعامل و شکیبایی آنها را حل نمایند.

,

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایرانی باید علاوه بر آداب و رسوم ایرانی اسلامی به مسائل مذهبی، علمی و ورزشی و اجتماعی فرزندان خود اهمیت دهند.

,

این همایش بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و مدون از ۲۵بهمن ماه سال جاری با سخنرانی استاد علیرضا غفاری شروع و سپس در ادامه با حضور اساتید خبره در این حوزه از جمله خانم فاطمه امامزاده، هاشم حسینی، امیر زاهدی، سعید فرخی، حمیدرضا تاجیک، زارعی و صالح درآینده به مدت ۱۰جلسه تا ۱۵اسفند ادامه خواهد داشت.

,

گفتنی است؛ این دوره ۱۰جلسه‌ای سه شنبه ۱۵اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی به پایان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه