اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری:

رهبری مقتدر و نیروهای جان برکف سپاه و بسیج خار چشم دشمنان هستند

رهبری مقتدر و نیروهای جان برکف سپاه و بسیج خار چشم دشمنان هستند
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار وجود رهبری مقتدر و نیروهای جان برکف بسیج و سپاه را خاری در چشم دشمنان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار سرهنگ مرادی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در روز ۲۲بهمن  حماسه ای دیگر خلق نمود. این مساله باعث مباهات است و قطعا این حضور باعث می گردد دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب بیش از پیش متوجه شوند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی دینی و مردمی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری افزود: علی رغم اینکه بسیاری از تحلیل گران بر اساس بررسی های خود از حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سخن می گفتند اما رهبر عزیزمان بدون هر گونه تردید فرمودند ۲۲بهمن امسال تماشایی است و واقعا همانگونه شد.

سرهنگ مهران مرادی افزود: فرمایشات رهبری در همه زمینه ها باید فصل الخطاب امور قرار گیرد و باید فرمایشات ایشان در همه ی زمینه ها نصب العین قرار گیرد.طبق فرمایشات رهبری باید حواستان باشد ما مسئولان از مردم عقب نمانیم.

وی افزود: امروز دشمن در صدد است قدرت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند و در این زمینه با همه ی ابزارهای در اختیارش وارد عرصه می شود.گاهی با دلار، گاهی با رسانه و گاهی با شبهات.... اما در این میان ما مسئولان هستیم که باید متوجه شویم در چه زمانی از چه ابزاری برای خنث نمودن توطئه های دشمنان استفاده کنیم.

سرهنگ مرادی افزود: مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن حضور یافتند اما همه گفتند اگر چه مشکلات اقتصادی داریم اما همچنان پای انقلابمان ایستاده ایم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنان خود گفت: تشکیل بسیج مردمی به تدبیر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه تشکیل شد و همین نهاد تازه تاسیس در سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی یکی از قدرت های نظام جمهوری اسلامی در طول سال های دفاع مقدس شد و همواره در طول این سال ها بسیج یکی از مولفه های قدرت کشور به حساب می آید و به همین سب است که دشمنان در صدد ضربه زدن به بسیج و تشکیلات مرتبط با آن هستند.

وی گفت: دشمن به فکر نفوذ به کشور از درون افتاده است و باید در این زمینه حواسمان جمع شود. دشمن نفوذش را به انحاء مختفلف آغاز کرده است و ما نباید اجازه دهیم نفوذ دشمن در لایه های مدیریتی، در لایه های فرهنگی، در لایه های نظامی کشور باعث آسیب به مردم و کشور و نظام شود.

سرهنگ مرادی در تبیین دیگر مولفه قدرت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: وجود ولایت فقیه در کشور ایران اسلامی را قوی و قدرتمند کرده است و اگر توجه کنیم همواره در تبلیغات دشمنان رهبری خاری در چشم آنان است و همواره آماج حملات و اتهام های بی پایه و اساس دشمنان اسلام و انقلاب و ایران قرار گرفته است.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: دشمن و در راس همه آنها آمریکا با کسانی مخالف است که به فکر رشد و اعتلای ایران اسلامی هستند و یکی از نهادهایی که مانع رسیدن دشمن به اهداف شومش شده است نهاد مقدس بسیج و سپاه است. بسیج و سپاه مساله اصلی دشمنان است و امیدواریم با حرکت بسیجی وار همانگونه که در جنگ سخت بر مشکلات فائق آمدیم بر مشکلات ناشی از جنگ نرم هم غلبه کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در زمینه های دفاع از مولفه های قدرت ایران اسلامی، جذب حداکثری نیروهای انقلابی و بسیجی، تعامل با ادارات و مردم و حضور بسیجی جهت حل مسائل و مشکلات مردم پیشگام شود و
فعالیت نماید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه