اخبار داغ

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار معرفی شد

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه فرمنده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، امام جمعه شلمزار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان کیار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم از سوی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با اعطاء لوح تقدیر از خدمات و زحمات سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی  در طول ۳سال فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار قدردانی شد و طی حکمی سرهنگ دوم پاسدار شیروان اسدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار معرفی گردید.

سرهنگ بهرامی در این مراسم گفت: اگر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در انجام ماموریت‌ها ی خود موفقیت هایی کسب کرد صرفا به همت مدیران ادارات، بسیجیان شهرها و روستاها و لطف و عنایت خانواده محترم شهدا بدست آمد و از همه ی کسانی که در انجام فعالیت های بسیج به انحاء مختلف کمک و همکاری نمودند تشکر و قدر دانی می نمایم.

وی افزود: کسانی که در خط بطلان فعالیت می کنند به راه باطل خود اعتقاد دارند و با توجه به این مساله توصیه می کنم در راه حق ایمانمان چندین برابر کسانی باشد که راهشان باطل است.

در پایان این مراسم فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار خواستار تعامل همه ی ادارات و نهادهای شهرستان کیار با ناحیه مقاومت بسیج شد و گفت: امیدواریم مسائل و مشکلات شهرستان را به کمک یکدیگر و درکنار یکدیگر حل و فرصت های موجود در این شهرستان را برای رشد و ارتقاء فرهنگ و امنیت و رفاه مردم به کار بندیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه