اخبار داغ

نمایش «پوپولیستی» شورای شهر سنندج و غفلت از خالی بودن سفره معیشت کارکنان!

نمایش «پوپولیستی» شورای شهر سنندج و غفلت از خالی بودن سفره معیشت کارکنان!
گویا بنفشیان کردستان پرشدن سبد رأی در سال نود و هشت و هزار و چهارصد خویش را در دستان پینه بسته کارگران و کارکنان شهرداری نمی بینند، بلکه با شانتاژهای کاملا تبلیغاتی سعی دارند از همین حالا با موج سواری بر احساسات پاک مردم ماندن خویش بر کرسی نمایندگی گارانتی نمایند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی, تلاش جهت برگزاری مراسمات فرهنگی توسط برخی از اعضای شورای شهر سنندج در حالیکه امروزه عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری سفره معیشیتی این قشر زحمتکش  را به شدت تهدید می‌کند بسیار جای تامل و واکاوی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
 
,
 قطعا در این شرایط که هنوز از پرداخت حقوق و عیدی نیروهای شهرداری هیچ  خبری نیست آیا اعضای شورای شهر سنندج بجای صرف وقت خود  جهت برگزاری این  «شوهای تبلیغاتی» بهتر نبود به فکر سفره خالی معیشت و زندگی کارگرانی باشند که شبانه روزی و در هر شرایطی بدون هیچ ادعایی مشغول به تلاش و کوشش هستند. 
,
 
,
 قطعا هنرمندی مانند «ماموستا عثمان هورامی» دارای شخصیت بزرگ هنری در عرصه موسیقی فولکلوریک هورامان، هنرمندی صاحب نام و قابل تقدیر و پرآوازه هستند اما استفاده ابزاری از نام و نشان هنرمندان در شرایطی که هیچ عقل سلیمی با این وضعیت بغرنج  مالی شهرداری برگزاری هرگونه  یادمان و نشان «سردیس» و یا «تندیسی» را جایز نمی‌داند نیک و پسندیده نخواهد بود! پس با این اوصاف باید برخی از اعضای  شورای شهر پاسخگوی افکار عمومی باشد که با برگزاری این نوع مراسمها دنبال کدام پازل تبلیغاتی و محبوبیت گمگشته خودشان هستند؟
,
 
,
 اگر مردم از این گونه مراسم‌ها به خوبی استقبال کرده‌اند دلیل بر مقبولیت برنامه‌های شورای شهر و مدیریت شهرساز واحد فرهنگی شهرداری  نیست بلکه مردم فرهنگی و فرهنگ دوست شهر سنندج در چنین مراسمهایی همیشه سنگ تمام می‌گذارند؛ پس نباید برخی از اعضای شورای شهر، زبانم لال دچار چنین توهم نابخردانه و اشتباه محاسباتی شوند و این استقبال مردمی را خدای ناخواسته در سپرده مقبولیت خود و برنامه‌های خویش محاسبه کنند!
,
 
,
گویا استاندار کردستان قبلا در یک سخنرانی صراحتاً از عدم پرداخت به موقع حقوق نیروهای شهرداری اظهار نارضایتی کرده بود اما در مراسم شورا و شهرداری که جمع بنفشیان حضورشان البته اینبار «بدون شال» چه روی سن برنامه چه در پایین سن کاملا پررنگ و محسوس بود نکته مهم لبخند سراسر رضایت‌آمیز مهندس مرادنیا در حالیکه بیرون سالن و در سوسوی چراغ‌های خانه‌های این شهر بسیاری از کارگران و کارکنان شهرداری حتی پول خرید نان این قوت لایموت را ندارند و بسیاری کودکان هم شب را شکم گرسنه سر بر بالش می‌گذارند.
,
 
,
 آیا جایز نبود استاندار به اعضای شورای شهر تاکید جدی می‌کرد که فعلا اولویت اول خودشان را  تلاش برای  تامین حقوق نیروهای شهرداری نمایند؟! به هر حال فرصت برای برگزاری این گونه مراسمات در سایر ایام سال زیاد است اما گویا اینان به زعم خود فعلا پرشدن سبد رأی در سال  نود و هشت و هزار و چهارصد خویش را در دستان پینه بسته کارگران و کارکنان شهرداری نمی بینند، بلکه با شانتاژهای کاملا تبلیغاتی سعی دارند که با  تغییرنام پروژه ای از «تقاطع  قران»  به  تقاطع «سنجر خان» و یا  برگزاری یادمانهای از این جنس می‌پندارند که از همین حالا با موج سواری بر احساسات پاک مردم ماندن خویش بر کرسی نمایندگی گارانتی نمایند! 
,
 
,
به هر حال برگزاری مراسم‌های فرهنگی و هنری برای نشاط جامعه امری ضروری و غیرقابل انکار است اما متولیان کارها و برنامه‌های فرهنگی بسیاری در این استان حضور دارند  که می‌توانند این جنس یادمان‌ها و برنامه‌ها را اجرایی نمایند نه شهرداری و شورای شهر که هنوز در الفبای پرداخت حقوق ماهیانه نیروهایش مانده است!
,
 
,
اما سخن پایانی؛ همیشه ضرب المثل معروفی بوده و  هست که می‌گویند «طرف نان نداشت تلاش می‌کرد تا پیاز بخرد» دقیقا این حرکت برخی از اعضای  شورای شهر سنندج با برگزاری این گونه مراسم‌ها و بازیهای تبلیغاتی مصداق این ضرب‌المثل است که این اعضا بجای دغدغه داشتن برای  «نان» کارکنان شهرداری، سخت دنبال کاشت و برداشت  «پیاز» جمع کردن می‌باشند. این کار برای روزهای سخت انتخابات است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه