اخبار داغ

آخرین وضعیت میدانی در منطقه راهبردی «عفرین» سوریه+ نقشه و تصاویر

آخرین وضعیت میدانی در منطقه راهبردی «عفرین» سوریه+ نقشه و تصاویر
ارتش ترکیه و تروریست ها در ۲۷ روز گذشته، تنها موفق به اشغال ۲۵ نقطه از مناطق مرزی منطقه عفرین با کشور ترکیه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ درگیری بین ارتش ترکیه و تروریست های موسوم به«سپرفرات» با شبه نظامیان کُرد با گذشت 27 روز از عملیات «شاخه زیتون» در منطقه راهبردی «عفرین» واقع در شمال غرب استان حلب همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

ارتش ترکیه و تروریست های سپرفرات با وجود داشتن هزاران نیرو و تجهیزات پیشرفته ساخت کشورهای ناتو، تا کنون تنها موفق به اشغال 25 نقطه در مناطق مرزی عفرین با کشور ترکیه شده اند.

,

درگیری بین ارتش ترکیه و تروریست ها با شبه نظامیان کُرد، بیشتر در محور غربی منطقه عفرین در جریان است.

,

شبه نظامیان کُرد مستقر در منطقه عفرین در محورهای شمالی و شمال غربی در چند روز گذشته به خوبی موفق شده اند، حمله گسترده نظامیان ترکیه و تروریست ها را در مناطق دفع کنند.

,

از محور غربی مناطق«راجو و جندیرس» خبر می رسد، نظامیان ترکیه و تروریست های سپر فرات در چند روز گذشته توانسته اند چند ارتفاع و روستای مرزی با کشور ترکیه را تحت اشغال خود دربیاورند.

,

رسانه های سوری اعلام کردند: شبه نظامیان کُرد در 27 روز گذشته موفق شده اند در درگیری در مناطق مختلف عفرین، بیش از 230 تروریست سپر فرات و 35 نظامی ترکیه را به هلاکت برسانند و صدها تن دیگر را نیز زخمی کنند.

,

رسانه«هاوار» وابسته به کُردهای سوریه اعلام کرد: بیش از 98 شبه نظامی کُرد نیز در درگیری با ارتش ترکیه و تروریست های سپرفرات در محور های مختلف عفرین کشته و ده ها تن دیگر زخمی شده اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، حمله توپخانه و جنگنده های ترکیه علیه مناطق مسکونی در روستاها و شهرهای عفرین همچنان ادامه دارد.

,

بر اساس اعلام رسانه «هاوار»، بیش از 600 تن از اهالی منطقه عفرین در ثر حمله هوایی و توپخانه ارتش ترکیه کشته و زخمی شده اند.

,

ارتش ترکیه با کمک تروریست های سپرفرات، از اوایل ماه جاری عملیات گسترده ای را به بهانه امن کردن مناطق مرزی خود با سوریه علیه مناطق مختلف «عفرین» آغاز کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه