اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

سیر تحول صنعت ضعیف است

سیر تحول صنعت ضعیف است
رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که دانشجویان از نظریه پردازی به سوی اجرا گام بردارند، افزود: سیر تحول صنعت ضعیف است و اگر در این زمینه تدبیری اندیشیده نشود دچار بحران خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی محمد چوپانی" در جلسه تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان گفت: برای آیندگان باید تعریفی از دست آورد ها داشته باشیم که نیاز است دانشجویان نیز از نظریه پردازی به سوی اجرا پیش روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: دانش باید قابلیت تبدیل شدن به تکنولوژی را داشته باشد که بتوان به واسطه آن کالایی با کیفیت و هزینه پایین  تولید شود، سیر تحول صنعت ضعیف است و اگر در این زمینه تدبیری اندیشیده نشود دچار بحران خواهد شد، نسل سوم و چهارم بودن صنایع نساجی دیگر جوابگوی تولید نیست.

,

"چوپانی" عنوان کرد: از جوانان و شرکت های دانش بنیان انتظار می رود به سوی خلاقیت و کارآفرینی گام بردارند و در اتاق که نماینده بخش خصوصی است نیز حضور داشته باشند.

,

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، با توجه به ویژگی‌های خود و پویایی و تطبیق با شرایط محیط پیرامونی و انعطاف‌پذیری بالا، ظرفیت مناسبی برای روبه‌رو شدن با شرایط تحریم را دارا هستند.

,

وی در پایان تاکید کرد: ساماندهی تولید و صادرات محصولات دانش بنیان، زمینه سازی، تقویت و موثر نمودن نقش تشکل های تولیدی صادراتی و ارائه نظرات مشورتی به مراجع و دستگاه های ذیربط  حاکمیتی در خصوص امور مرتبط تولید و صادرات از اهداف تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه