اخبار داغ

مدیر جامعه‌المصطفی واحد آشتیان:

مرکز جامعةالمصطفی آشتیان با بوی شهدا عطرآگین می‌شود

مرکز جامعةالمصطفی آشتیان با بوی شهدا عطرآگین می‌شود
مدیر جامعه المصطفی واحد آشتیان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان آشتیان تشییع و در مرکز جامعةالمصطفی آشتیان خاکسپاری می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام رستگاری فرد، مدیر جامعةالمصطفی واحد آشتیان در گفتگو با خبرنگار سفیر آشتیان، گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان آشتیان تشییع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان،,

وی افزود: روز گذشته با حضور سردار باقرزاده کار شناسایی و موقعیت‌سنجی محل تدفین دو شهید گمنام در مرکز جامعةالمصطفی آشتیان انجام شد.

,

مدیر جامعةالمصطفی واحد آشتیان اظهار کرد: مرکز جامعةالمصطفی آشتیان افتخار میزبانی از دو شهید گمنام را دارد که پیکر پاکشان در این مرکز تشییع و تدفین می‌شود.

,

وی بیان کرد: برنامه‌‌‌ریزی‌های لازم برای میزبانی از این شهدای گرانقدر انجام شده است و حضور این شهدا در این واحد، معنویت خاصی برای طلاب به همراه دارد که سبب افزایش شور و انگیزه آنان در راه یادگیری و نشر اسلام ناب می‌شود.

,

رستگاری فرد خاطرنشان کرد: ۱۸۰ طلبه با ۲۳ ملیت مختلف در دوره‌های کارشناسی و تمهیدیه و زبان فارسی در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه