اخبار داغ

مدرس دانشگاه:

ترویج تفکر غربی، زن را از شالوده زنانگی خارج می کند

ترویج تفکر غربی، زن را از شالوده زنانگی خارج می کند
مدرس دانشگاه با اشاره به علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی، گفت: با ترویج تفکر غربی، بی حجابی و بی عفتی، زن را از شالوده زنانگی خارج می کند و یکی از اساسی ترین نقش های بانوان واسطه بودن برای تولید نسل و آرامش است به مخاطره می اندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محسن ربی» امروز در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان اظهارداشت: ذات اقدس الهی در خلقت مخلوقات خود اهدافی را دنبال مینمایند، و هیچ یک از آفریده هایش بی دلیل نبوده است علی الخصوص در آفرینش اشرف مخلوقات “انسان” یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین خلائق الهی، هدف مهمی را دنبال نموده و بالتبع مسئولیت ویژه ای نیز بر گردن این موجود نهاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی افزود: این مهم را از قرار دادن رسولان و واسطان بین خود و بشر به راحتی میتوان دریافت که چرا در تکامل بشر حضرت حق اینچنین برنامه داشته و در تمام جهات هدایت بشری را تاکید مینماید .

,

*یکی از اساسی ترین نقشهای زن واسطه بودن برای تولید نسل و ازدیاد آن است

, *یکی از اساسی ترین نقشهای زن واسطه بودن برای تولید نسل و ازدیاد آن است,

مدرس دانشگاه گفت: بعد از خلقت آدم ابو البشر برای تکثیر نسل البته از بعد جسمانی و در مدار ظرفیت تعقل نسلهای آینده، حوا نیز خلق شد. چرا که همانگونه که حضرت عیسی(ع) بدون واسطه در بطن حضرت مریم (ع) نهاده شد در این مرحله نیز خداوند قطعا توان انجام تولید نسل به هر شکل ممکن را داشت ولی با قرار دادن جنس مخالف در کنار حضرت آدم بر آن بود تا بر بشریت آینده بفهماند یکی از اساسی ترین نقشهای زن واسطه بودن برای تولید نسل و ازدیاد آن است .

,

ربی اظهارداشت:  تربیتِ این تکثیرِ نسل نیز به تبع مترتبِ بر آن میشود و این گواه و سندی محکم بر عزم و اراده اصلی ذات اقدس الهی از قرار دادن سلسله نسوان در کنار سلسله ذکور است و در واقع از بدیهیات افعال الهی است.آیات و روایات فراوان نیز از جانب پروردگار و رسولان الهی منقول است که بر این وظیفه اصلی زنان تاکید دارند.

,

*ترویج تفکر غربی،  زن را از شالوده زنانگی خارج می کند

, *ترویج تفکر غربی،  زن را از شالوده زنانگی خارج می کند,

وی افزود: با گذشت اعصار و بوجود آمدن تمدنهای مختلف، از صدرِ خلقِ عالم تاکنون ، حواشیح و تغییرات فراوانی بر این علتِ اصلیِ خلقِ زن مترتب گشته ، بگونه ای که امروزه در نقاطِ مختلفِ کره خاکی، زن از شالوده زنانگی خارج شده و تنها به عنوان یک موجود زنده و وسیله ای برای لذت بردن و در برخی نقاط اسباب بیگاری مردان را فراهم می کند. تا جائیکه افتضاحات بشری در نهایتِ رذالت به جایی کشانده شده که متمکنینِ غربی، با صرف هزینه های گزاف ، دختران کم سن را خریداری کرده و با قطع دست و پاها و از بین بردن قدرت دیداری و شنیداری، آنرا بشکل حیوان چهار دست و پایِ نصف و نیمه درآورده و بصورتِ وحشیانه ای بهره هایِ جنسیِ خود را برداشت می کنند .

,

مدرس دانشگاه گفت: زن که با استناد به فرامین خالقِ یکتا، توان شکوفاییِ روحانی و جسمانی را در بشریت دارد با این نوع نگاهِ عمدتا غربی به نابودگر تمام تفکرات و شئونات نسلها تبدیل میشود ، چرا که محرکهایی در وجودش قرار دارد که عدم کنترل و آشکار سازی آنها ، توان انحطاط نسل بشریت را داراست و امروزه کشورهای ابرقدرت و سلطه گر، برای ازبین بردن تمدنهای اصیل و ادیانِ الهیِ مخالفِ خود سعی در بسط و گسترش این حربه در بین جوامع هدف خود را دارند.

,

ربی اظهارداشت: نسخه مهمی که ازجانب پروردگار متعال برای در امان ماندن زنان از مکر و ملعبه شدن ، جهت رفع نیازهای شیطانی نوشته شده است، حفظ حجاب و عفاف بوده و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند بطوریکه حجاب را به مثابه قلعه ای در امان نگهدارنده تمام کاستی ها و داشته های زنان قلمداد نموده اند و عفاف حفظ درونمایه ذاتی معارف و آموزه های دینی برای زنان.

,

وی افزود: همانطوریکه در هنگام هجوم به شهری قلعه ها، وظیفه ای سنگین در امر محافظت از دارایی های مردم شهر را  برعهده داشتند و عبور از قلعه بسان شکست و تحویل شهر به دشمن بود ، عبور از حجاب و از بین بردن آن نیز در زنان ، هیمنه آنها را درجهت دست درازی و شکستن عظمت وجودی او مضمهل می کند و این آغازیست بر پایان رسالت اصلی یک زن در کلیه ادیان .

,

مدرس دانشگاه با بیان اینکه هر چند برخی از ادیان الهی تحریف شده اند ولی تفاسیر نسخ مختلف کتب الهی بیانگر استفاده از نوعی حجاب در قامت زنان است، گفت:  دشمن دین هم بدرستی دریافته است که با فتح این دژ و قلعه مستحکم و گذر از خاکریز اصلی به اهداف شیطانی خود راحت تر خواهد رسید و این کار را با ابزارهای بسیار پیشرفته شنیداری و دیداری در فضاهای مختلف به انجام میرساند.

,

*با ترویج بی حجابی و بی عفافی، زن تبدیل به نابودگر و استهاله کننده بشریت می شود

, *با ترویج بی حجابی و بی عفافی، زن تبدیل به نابودگر و استهاله کننده بشریت می شود,

ربی اظهارداشت: در واقع با فتح مهمترین و اصلی ترین سنگر، سنگرهای بعدی به نوبت و به راحت ترین شکل از دست خواهد رفت و یک مخلوقِ مولدِ مربّی و موجِد انسانیت به یک مخلوقِ نابودگر و فروپاشنده  و استهاله کننده بشریت تبدیل می شود و چه بسا انقراض نسلهای برترِصاحب فکر و اندیشه بشر از اهداف بلند مدت دشمنان باشد.

,

وی افزود: هر قدر نسلهای بشری از خوی انسانی وکمال بشری فاصله داشته باشند به اهداف شیطانی لذتجویان نزدیکترند.وبا این نگاه تشکیل خانواده ،شرف افراد،انسانیت ،ارزشهای بشری جای خود را به دریوزگی و پست زیستن خواهد دادو مصداق اولئِکَ کَالاَنعام بَل هُم أَضَل….است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه