اخبار داغ

فتونیوز؛

سهم ۳.۲ درصدی کهگیلویه و بویراحمد در تولید آبزیان کشور / نظارت ناکافی بر تولید چالش مهم کشاورزی

سهم ۳.۲ درصدی کهگیلویه و بویراحمد در تولید آبزیان کشور / نظارت ناکافی بر تولید چالش مهم کشاورزی
مجموعه عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری تولید و منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری با موضوعات سهم 3.2 درصدی کهگیلویه و بویراحمد در تولید آبزیان کشور، سهم ۴۶ درصد مدارس ابتدایی استان کمتر از ۱۰ دانش آموز ،نظارت ناکافی بر تولید چالش مهم کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است تولید و منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد 3.2 درصد از محصولات آبزی کشور را تولید می‌کند.

,

, ,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی آگهی‌ها دولتی در روزنامه‌ها و نشریات گفت: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری نمی‌کنند.

,

, ,

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش وپرورش دنا در سی سخت گفت: پراکندگی روستا‌ها و مناطق عشایری باعث شده ۱۵ مدرسه یک دانش آموزی، ۱۱۶ مدرسه ۲ دانش آموزی و ۱۱۲ مدرسه ۳ دانش آموزی در استان فعالیت کنند.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از چالش‌های مهم بخش کشاورزی این استان و دلیل اصلی توسعه نیافتگی مطلوب آن نظارت ناکافی بر فرآیند تولید انواع محصولات زراعی، باغی و دامی است.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه