اخبار داغ

حسن یزدانی با نظر مربیان به وزن ۹۲ کیلوگرم رفت

حسن یزدانی با نظر مربیان به وزن ۹۲ کیلوگرم رفت
حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو با نظر مربیان تیم ملی از وزن ۸۶ به ۹۲ کیلوگرم رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، حسن یزدانی که سابقه تغییر وزن در اوزان 70، 74، 86 کیلوگرم را دارد این بار نیز با نظر مربیان و فدراسیون کشتی ایران برای مسابقات آسیایی قرقیزستان به وزن 92 کیلوگرم رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

به گفته حامد میرعمادیان مربی مازندرانی تیم ملی کشورمان در این تغییر وزن هیچ اجباری نبوده و فقط برای مسابقات آسیایی این تصمیم گرفته‌ شده است. اما باید دید پس از پایان این مسابقات تصمیم فدراسیون و مربیان کشتی دراین‌باره چیست؟

با توجه به اینکه اگر بخواهند یزدانی را در این وزن نگه‌ دارند باید بدانند که این وزن در المپیک قرار ندارد و این کشتی‌گیر مجبور خواهد بود به وزن بالاتر یعنی 97 کیلوگرم صعود کند، در وزنی که رضا یزدانی دیگر کشتی‌گیر جویباری مدعی آن است و او احتمال دارد پس از پایان دوران مصدومیت خود بازگشت دوباره‌ای به میدان کشتی داشته باشد؛ که در این صورت کار برای دو یزدانی کمی دشوار خواهد شد.

فدراسیون کشتی کشورمان نیز باید به این امر توجه داشته باشد که در صورت بازگشت رضا یزدانی حضور دو کشتی‌گیر تأثیرگذار در تیم ملی در یک وزن می‌تواند حواشی و آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد.

گفتنی است رقابت‌های کشتی آزاد آسیایی قرقیزستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه برگزار خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه