اخبار داغ

رئیس سازمان تعاون روستایی نیکشهر:

توزیع ۳۰ هزار کیسه آرد سفید بین روستاییان نیکشهر/ تعاونی روستایی نقش مهمی در حل مشکلات شهروندان دارند

توزیع ۳۰  هزار کیسه آرد سفید بین روستاییان نیکشهر/ تعاونی روستایی نقش مهمی در حل مشکلات شهروندان دارند
رئیس سازمان تعاون روستایی نیکشهر گفت: با هدف تامین نیازهای شهروندان بیش از 30هزار کیسه آرد سفید با قیمت تعاونی در میان روستاییان شهرستان تقسیم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصیب اولیایی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به توزیع 30 هزار کیسه آرد در شهرستان نیکشهر، اظهار کرد: با هدف تامین نیازهای اولیه شهروندان از ابتدای سال تاکنون30 هزار و 196 کیسه آرد با نرخ تعاونی و به قیمت مصوب هر کیسه 37 هزار و 500 ریال در شهرستان نیکشهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی با اشاره به اهمیت کار شرکت های تعاونی روستایی، افزود: شرکت های تعاونی روستایی در هر شهرستان ساماندهی، مدیریت مسائل روستاها، تامین نیازهای اولیه و مصرفی روستاییان و همچنین تهیه و توزیع اقلام کشاورزی، تامین، خرید و فروش سوخت(نفت سفید)، کود شیمیایی و خرید کالا و سایر خدماتی از این دست را بر عهده دارند.

,

رئیس سازمان تعاون روستایی نیکشهر بیان کرد: علاوه بر این ایجاد و نگهداری تسهیلات و تجهیزات اقتصادی، تبدیلی، رفاهی و تولیدی، فروش محصولات کشاورزی تولید شده توسط روستاییان، سازماندهی، تعمیر ماشین آلات کشاورزی، توسعه منابع و عوامل اساسی تولید(زمین و آب کشاورزی) نیز از دیگر وظایف مهم تعاونی های روستایی در هر شهرستان است.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه این اقدامات کمک شایانی به روستاییان می کند، تصریح کرد: تهیه، حمل و فروش آرد به نرخ تعاونی سبب شده تا نرخ آرد در روستاها ثابت بماند و این به نفع قشر کم درآمد و آسیب پذیر روستایی است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه