اخبار داغ

شهید کهگیلویه وبویراحمدی که کاخ نشینان را خالی از تفکر اسلامی می دانست+تصاویر

شهید کهگیلویه وبویراحمدی که کاخ نشینان را خالی از تفکر اسلامی می دانست+تصاویر
شهید احمد نیکنام متولد تیرماه1345با عضویت در ناحیه مقاومت بسیج، به جبهه رفت و با دشمن بعثی به نبرد پرداخت و سرانجام درمنطقه عملیاتی فاو در سال1364 به درجه رفیع شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام؛شهید احمد نیکنام متولد تیرماه 1345 با عضویت در ناحیه مقاومت بسیج، به جبهه رفت و با دشمن بعثی به نبرد پرداخت و سرانجام درمنطقه عملیاتی فاو در سال 1364 به درجه رفیع شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , چرام, چرام,

 

,

فرازی از زندگینامه شهید:

, فرازی از زندگینامه شهید:,

شهید احمد نیکنام  در روستای چنارستان سفلی زندگی پاک خود را آغاز کرد و  پس از گذراندن دوران طفولیت تا سال اول رشته نظری به تحصیل علم پرداخت.

,

 

,

 سپس به عضویت رسمی سپاه در آمد و از طرف سپاه به جبهه رفت و با دشمن بعثی به نبرد پرداخت و سرانجام درمنطقه عملیاتی فاو در سال1364 به درجه رفیع شهادت رسید.

,

 

,

وصیت نامه شهید احمد نیکنام

, وصیت نامه شهید احمد نیکنام,

, ,

بسمه تعالى 
ولاتحسبن  الذین قتلوا فى سیبل الله  امواتا بل ااحیاء عندربهم یرزقون (سوره آل عمران) 168 
هرگز گمان مبرید آنهائیکه  درراه خدا کشته شده اندمرده اند بلکه زنده اند  ونزد خداى خود روزى مى خورند  . 
ربناافرغ علینا  صبرو  ثبت اقدامنا و انصرنا القوم الفاخرین 
خدایا شاهد باشکه ما براى احیاى دین تو وبراى اجراى احکام تو به جبهه  میرویم و مردانه مى جنگیم تا در راه تو شهید  شویم . به نام خداوندمهربان و  به نام قادرمتعال به نام کسى که نام او دواى دردمندان است ویاد  ذکر شهیدان  است .

,
,
,
,
,

 

,

سلام بر پیامبر گرانقدر اسلام منجى عالم بشریت  و  آخرین پیام آور وحى الهى حضرت حتمى مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و سلام بر جانشینان  بر حق او و سلام بر اولیاء و مقربین به درگاه خداوند متعال .و سلام بر امام امت  که ما را از پرتگاه شرک نجات   داد . 

,

امامى که هم چون اجداد با وفایش در راه بر پایى دین مقدس اسلام زحماتى بى دریغ کشیده اندو آنهائیکه براى به ثمر رسیدن انقلاب اسلامى زندانها و تبعیدها کشیدند .

,

 

,

تا اینکه انقلاب به ثمر رسیدو الآن که امام عزیزما را بیدار  کرده استباید گوش به فرمان او باشیم و ازدست آوردهاى انقلاب با جان و مال دفاع کنیم .

,

خداوند ما را یارى کند - ما روزهاى گرم تابستان را در گرماى سوزان خوزستان و روزهاى سرد را در سرماى کردستان به سر مى بریم تا در راه حق شهید شویم و از هیچ چیز باکى نداریم شهادت رستگارى است شهادت رمز پیروزى  اسلام است . این انقلاب که تا کنون پیش رفته است ازاثر خون شهیدان عزیز و  شهادت جوانان برومند  این انقلاب است .

,

  مکتب ما مکتب خون و قیام است ما براى پیروزى اسلام باید از جان  خود و بهترین جوانان این مکتب بگذریم . بارخدایا با قطره  خون تمام یاورانى که در راه مظلومانه و سعادتمندانه  جان دادند قسم یاد مى کنم که از تو و قرآن کریم پاسدارى کنم و جان نالایقم را در راه و   عظمت فداکنم .

,

 

,

من براساس  رسالت اسلامى که بردوش خود احساس مى کنم راهى جبهه شدم خداى بزرگ را سپاس مى گویم که در این برهه حساس از زمان زندگى میکنم.

,

, ,

و بهترین لحظه زندگى را موقعى  مى کنم که به سوى خداى خود عروج کنم . امروز که بزرگترین سعادت نصیب ملت ما شده است زیرا کشته شدن در راه خدا سعادت مى خواهداگر قرار باشد روزى بمیریم چرا مردانه نمیریم چرا حسین وارنمیریم چرا در  این جا با تنها و همسنگرها که شبها در صحراى کربلادارد نمیریم. آنکه امروز از ترس مرگ در بهترین کاخهاى پنهان شده سعادت ندارد از مرگ  را فدا شدن مى داند  - او شقاوت دارد اوتفکر اسلامى ندارد - امامن با زبانى قاصر از شما ملت عزیز مى گویم در کنار اندیشیدن به مادیات  ،  خانه ، ماشین ، رفاه  که براى آنجا چه آماده کرده اید  الآن که شما این‌وصیت نامه را  مى خوانید و یا گوش مى دهید ممکن است جنازه من در زیر خروارها خاک مدفون باشد و یا در بیابانها افتاده باشد.

,

 

,

ولى بى شک شما به رونوشت من دچار  می شوید پس به خود آئید  که سستى ودرنگ موجب پشیمانى اخروى است اما سلام خدا بر شما ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران من امروز به عنوان برادرى کوچک با زبانى الکن و قاصر چند کلمه اى به عنوان تذکر خدمتتان عرض مى کنم.

,

 

,

از این وصیتم با شما دعوت به صبر و استقامت ووحدت در کارهاست پس همیشه در برابر مشکلات اقتصادى صبور باشید .

,

نکند خداى ناکرده روزى بیاید  که براثرطولانى شدن جنگ از انقلاب و امام بدبین شوید که آن روز باید فاتحه اسلام  را خواند همیشه در همه  در صحنه باشید .

,

 

,

نکند خداى ناکرده ضدانقلاب با حرفهاى دروغین خود شما را از  برهاند پس اى عزیزان همیشه یار و یاور امام عزیز باشید و گوش به فرمان او باشید همیشه در برابر فشارهاى اقتصادى و کبودات ثابت قدم باشید که خدا با صابران است برادران وخواهران حالا  که فرزندان خود را به جبهه ها مى فرستید شما مواظب پشت جبهه باشید .

,

تا ضد انقلاب در کشور ما نفوذ  نکند با حضور خود در نماز جمعه و مساجد پوزه استکبار جهانى  و ضدانقلاب داخلى و خارجى را به خاک مذلت بکشید مواظب باشید.

,

 

,

ضدانقلاب بسن شما اختلاف ازدر دست در دست هم داده و ریسمان الهى چنگ زنید که ریسمان بسیار ضخیمى است - خواهران حزب الله زینب وار باشید.

,

و با حجاب خودتان آخرین امیدهاى ضدانقلاب و آخرش ریشه فرهنگ غربى را در کشور از  بین ببرید از  روحانیت پشتیبانى کنید  که العلما وارثه الانبیاء جبهه ها را با خروش ایثارگرانه خودپرکنیدحافظین خون شهیدان باشید و نگذارید خون شهیدان پایمال شود اما سخن خود را با پدر شروع مى کنم -پدرم میدانم آرزو داشتى روزى من پاسدار اسلام شوم و به جبهه بروم .

,

 

,

و از اسلام دفاع کنم حالا که من در این راه شهید شده ام نگران نباش و در مرگ من صبور باش امید وار باش شهید شدن من هیچ گونه ضعفى در اراده ندهد زیرا اسلام امروز احتیاج به خون دارد اگر ما امروز نتوانیم در راه او خون بدهیم پس کى آن که مى گفتند حسین جان یا لیتنى کنا معکم فاقوا فوز عظیما - اى کاش بودیم در کربلا تا به فوز عظیم مى رسیدیم پس آن موقع رسیده و باید بشتابید بسوى او   فوز عظیم الهى اگر امروز حسین نیست

,

.اما فرزند او هست و دارد ادامه راه حسین را  مى رود باید او را یارى کنید و مالتان و  جانتان  را در این  راه ازدست بدهید اگر من شهید شدم براى من گریه نکنید هرگاه یاد من افتادید براى مظلومیت امام حسین گریه کنید زیرا ما امانت  خدا بودیمو  هم اکنون خدا امانتش را پس گرفته است مرا  پرورش خوبى به من دادى فکر کنم از آن موقعى که به من شیر میدادى  اشکهاى  چشمت که براى امام حسین مى ریختى با شیرت  مخلوط مى شد و اینچنین عشق حسین (ع) را در قلب من بوجود آورد خداوند شما را با فاطمه زهرا مهشور بگرداند .

,

مادرم  براى  من اشک نریز و به مادران شهدا بگوکه من براى ادامه راه فرزندان شما این راه رامیروم مادرم همچون زینب  باشکه در مرگ فرزند و برادر خود آنچنان مقاوم بود که با مقاومت زینب  (ع) کاخ یزید  را به لرزه درآمد هنگامى که آن خطبه خود را خواند حجاب  اسلامى بپوشاند.که زینب زن حفظ حجاب اوست برادرانم ادامه راه ما بر همه شماست آنقدر به جبهه بروید تا شهید شوید برادران عزیز پشتیبان امام عزیز و  روحانیت در خط امام باشید در آخر از همه دوستان و آشنایان حلالیت مى طلبم امیدوارمرا ببخشید . 

,

 

,

به امید پیروزى لشکریان حق 
خدایا خدایا تا انقلاب  مهدى خمینى را نگهدار 

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه