اخبار داغ

فرمانده سپاه هشترود:

هراس دشمنان از وحدت مردم است

هراس دشمنان از وحدت مردم است
سرهنگ احمد تقی پور گفت: جنگ نسل جدید ما جنگی فرهنگی است و بیش از اینکه ناوها و هواپیماهای جنگی مورد اهمیت قرار گیرد روحیه مردم نقش اصلی و کلیدی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور صبح امروز در گردهمایی بصیرتی بسیجیان که بمناسبت گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن وحدت مردم را هدف گرفته و از وحدت ما هراس دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: امروز دشمن می خواهد بریده های انقلاب یعنی افرادی که برای انقلاب رنج کشیده اند را در سنگر خود بگیرد تا با این روش ایران را به زانو در آورد.

,

 

,

تقی پور با اشاره به توان نظامی که اکنون با همت دانشمندان متدین کشورمان و استقامت در برابر دشمنان به دست آمده است، افزود: با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادیم و گستره جنگ ایران با کل دنیا بود و ابرقدرت ها می خواستند با پشتیبانی همه جانبه از مهره خود صدام به ایران نفوذ کرده و کشور اسلامی ما را به تسخیر خودشان درآورند.

,

 

,

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: هدف فتنه ۸۸ و ۹۶ براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت رهبر معظم انقلاب نقشه آنها خنثی شد چرا که فتنه ۸۸ و ۹۶ برآمده از اراده دشمنان ملت و با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وانگلیس و نقش‌آفرینی عناصر خودفروخته داخلی بود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه جنگ آینده جنگ اخلاقی و سیاسی است، اظهار کرد: جنگ نسل جدید ما جنگی فرهنگی است و بیش از اینکه ناوها و هواپیماهای جنگی مورد اهمیت قرار گیرد روحیه مردم نقش اصلی و کلیدی خواهد داشت.

,

 

,

تقی پور با اشاره به اینکه دشمن سه فعالیت را برای براندازی ملت ایران در رأس قرار داده است، خاطرنشان کرد: دشمن می گوید دین را باید از ملت ایران گرفت و فساد و فحشا را جایگزین کرد و مواد مخدر را در دسترس جوانان قرار داد و از آنجا که جوانان به فکر مد هستند لباس های غربی را با ارزانترین قیمت در اختیار آنان بگذاریم.

,

 

,

وی با اشاره به مضرات استفاده از ماهواره (دجال واره)و آسیب هایی که از این طریق خانواده ها را تهدید می کند، تاکید کرد: خانواده ها باید آگاهی لازم را در برابر این هجمه های فرهنگی فرا گیرند تا بنیان خانواده دچار فروپاشی نشود.

,

 

,

فرمانده سپاه هشترود با تاکید بر اینکه تنها شاخصه برای داشتن وحدت پیروی از ولایت است، ادامه داد: باید از بعد سیاسی وحدت ملی را تقویت کنیم زیرا هدف دشمن از بین بردن وحدت ملت ایران است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه