اخبار داغ

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه شورای شهر تبریز:

بودجه شهرداری کاذب و محل درآمدها بر روی احتمالات است/ پارادوکس تفکرات مدرن و اعمال عادت‌های سنتی در بودجه ما را اذیت می‌کند

بودجه شهرداری کاذب و محل درآمدها بر روی احتمالات است/ پارادوکس تفکرات مدرن و اعمال عادت‌های سنتی در بودجه ما را اذیت می‌کند
عضو شورای شهر تبریز گفت: در طول سال‌های دراز روش‌های روزمره و سنتی را برای کسب درآمد اعمال کرده‌ایم و این امر با تفکرات متعالی تناقض دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نیکوخصلت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با بیان اینکه در بودجه شهرداری تبریز تفکرات متعالی است و به مسایل مدرن، رشد یافته و توسعه پایدار گونه نگاه می‌‌شود، اذعان داشت: با این حال رفتارها و عادات سنتی است، در اینجا بین فکر و آنچه به صورت روزمره با آن مواجه هستیم، شکاف وجود دارد و این پارادوکس ما را اذیت می‌کند چراکه در شرایط بحران آدمی به طرف عادت می‌رود نه تفکرات.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در حال حاضر که شهر در بحران است ما علاقه‌مند هستیم ریسک را کم کرده و با عادت‌های گذشته بودجه بندی را پیش ببریم که این امر چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

,

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه شورای شهر تبریز خاطرنشان ساخت: نمی‌خواهیم به طرف سیستم‌های فروش و اموال حرکت کنیم ولی از سویی دیگر 13 هزار نفر تورم نیرو داریم که هر ماه 40 میلیارد بابت حقوق آنها پرداخت می‌شود و در آمد پایداری هم وجود ندارد.

,

وی با اعلام اینکه از 58 سرمایه گذاری صورت گرفته تنها یکی دو مورد به سمت توسعه پاسدار است، تصریح کرد: این ما را به سمت عادت‌های سال‌های گذشته سوق می‌دهد، هرچند که سعی داشته‌ایم اصلاحات زیادی انجام دهیم.

,

عضو شورای شهر تبریز بودجه شهرداری را کاذب خواند و توضیح داد: ما درباره درآمدهایی فکر می‌کنیم که روی احتمالات است و یا روی درآمدهایی فکر می‌کنیم که در دنیای مدرن منسوخ است؛ 75 درصد بودجه در بسیاری از شهرهای دنیا بر اساس درآمدهای توسعه پایدار است در حالی که ما نهایتاً 10 الی 15 درصد را با توسعه پایدار تامین می‌‌کنیم.

,

وی در پایان بیان داشت: درآمد توسعه پایدار از سرمایه گذاری مشترک، مالیات، ارزش افزوده، گردشگری و سایر منابع از این دست احصاء می‌شود در حالی که در کشور ما 75 درصد درآمد از طریق فروش، ساختمان سازی، صدور پروانه پروانه، فروش تراکم، کسری پارکینگ و خلافی تامین می‌گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه