اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت مازندران اعلام کرد؛

اجرای طرح ویژه بازرسی بازار شب عید در مازندران

اجرای طرح ویژه بازرسی بازار شب عید در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این‌که طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در سراسر مازندران در حال برگزاری است، گفت: این طرح از تاریخ 11 بهمن‌ماه شروع‌شده و تا 31 فروردین 97 ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، محمد محمدپورعمران در جمع خبرنگاران با اعلام این‌که طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در سراسر مازندران در حال برگزاری است، اظهار کرد: این طرح از تاریخ 11 بهمن‌ماه شروع‌ شده و تا 31 فروردین 97 ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با اشاره به اینکه این سازمان از تمامی توان خود در این طرح برای ایجاد آرامش در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای عمومی استفاده می‌کند، گفت: از توان دستگاه‌های دیگر از جمله اداره کل استاندارد، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، ناظران افتخاری و ... در قالب‌های مختلف از جمله گشت مشترک استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه در ایام پایانی سال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره و فروش فوق‌العاده در استان داریم، تصریح کرد: با توجه به ورود حجم زیاد مسافر در روزهای پایانی سال به استان مازندران گشت‌های مختلف بازرسی در این ایام و به‌ویژه  تعطیلات نوروزی در جهت رصد بازار فعال است.

محمدپورعمران در پایان گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور برگ خرید، کم‌فروشی موارد را به شماره 124 اعلام کنند.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه