اخبار داغ

امام‌جمعه تبریز:

مردم از برخوردی که در ادارات با آنان می‌شود دلگیرند/ مسئولان باید مفتخر خدمتگزاری باشند نه اینکه با تکبر رفتار کنند

مردم از برخوردی که در ادارات با آنان می‌شود دلگیرند/ مسئولان باید مفتخر خدمتگزاری باشند نه اینکه با تکبر رفتار کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، بصریت، وحدت و ولایتمداری را رمز سربلندی و پیروزی مردم ایران دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۲۹ بهمن و تجلیل از خانواده‌های شهدا که به همت شرکت واحد اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهرداری تبریز برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدواریم بصیرت ، وحدت و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، الگو و سرمشق‌مان باشد تا در مقابل، شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، به وظیفه خود عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم آذربایجان و تبریز، هر لحظه، پا در رکاب، گوش‌به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که مدارس و دانشگاهها در خصوص نشر افکار فرهنگ دفاع مقدس، وظایف حساسی دارند، افزود: امروز اگرچه در ظاهر، جنگ فیزیکی نداریم، اما همچنان محتاج این فرهنگ هستیم.

,

امام‌جمعه تبریز، کاروان راهیان نور را بهترین اقدام برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس خواند و گفت: این توفیق را داشته‌ام که از اولین دوره فعالیت این کاروان‌ها، هر سال حضور داشته و اثرات سازنده آن را در میان نسل جوان و خانواده‌ها مشاهده کرده‌ام.

,

وی تاکید کرد: احترام به والدین شهدا وظیفه ماست و نباید تکریم ایشان را از یاد ببریم؛  احترام به این عزیزان، احترام به فرهنگ دفاع مقدس است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد:  پیروی از شهدایی که خون خود را صرف اجرای برنامه‌های اسلام کردند، نیازمند دقت است و باید در عمل ثابت شود.

,

وی با تاکید بر این‌که در سازمان‌ها و ادارات باید با مردم برخورد حسنه صورت بگیرد، متذکر شد: مردم ما همه چیز خود را صرف انقلاب کرده‌اند و اگر در ادارات، کاری از دست‌مان ساخته نیست، دست‌کم باید با مهربانی و خوش‌رویی با مردم رفتار کنیم.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: مردم‌مان از برخی برخوردها در ادارات، دلگیر هستند؛ مسئولان باید افتخار کنند که در خدمت مردم هستند، نه این که با تکبر رفتار کنند.

,

امام‌جمعه تبریز، در پایان از شهرداری، شورای اسلامی شهر و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در اجرای برنامه‌های ویژه‌ دهه فجر قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه