اخبار داغ

تقدیر از 80 فعال هلال احمر بجستان

تقدیر از 80 فعال هلال احمر بجستان
80 نفر از فعالال هلال احمر بجستان و کسانی که تعامل نزدیک و تنگاتنگی با جمعیت هلال احمر در راستای انجام وظیفه انسان دوستانه خود داشتند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، پیش از ظهر امروز مجمع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بجستان بعد از چهار سال در محل سالن یاقوت این شهر برگزار شد طی این مراسم ۸۰ نفر از فعالان در برنامه های این سازمان تقدیر به عمل آمد اصغر قادری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این مجمع در راستای تقدیر و تجلیل از همراهان و همیاران جمعیت هلال احمر بجستان در پنج حوزه، رانندگان نجاتگر، جوانان، داوطلبان، امدادگران و خدام مساجد بین راهی ( که در مواقع بحرانی کمک های جمعیت هلال احمر بجستان بودند) در هر حوزه ۵ نفر و جمعا  ۲۵ نفر  در این حوزه‌ها مورد تقدیر قرار گرفت 55 نفر دیگر نیز از حوزه های مختلف که تعامل نزدیک و تنگاتنگی با جمعیت هلال احمر در راستای انجام وظیفه انسان دوستانه خود داشتند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان در این مراسم ضمن تأکید به جایگاه تاثیرگذار هلال احمر اظهار کرد: امروز شاهدیم که هر جا آسیب، دیده می شود و مشکلی در منطقه به وجود می آید، آرامش به مردم توسط اعضای هلال احمر با خدمات رسانی به موقع و با کیفیت  داده می‌شود، در جریان زلزله  غرب کشور شاهد نقشه بی بدیل هلال احمر در کمک رسانی بین مردم بودیم.

,

 

,

ابراهیمی هلال احمر را یک نهاد مردمی دانست و اذعان کرد: در بحث مدیریت بحران و پوشش بسیاری از مشکلات شهرستان  توسط جمعیت هلال احمر اقدامات شایانی صورت گرفته است، ورود در بزنگاه‌ها و ارائه خدمات این سازمان مردم نهاد بر کسی پوشیده نیست، حضور جوانان در خدمات رسانی به زوار امام رضا علیه السلام نیز جای تقدیر دارد لحظه سال تحویل این عزیزان از خانواده خود دور می‌شوند و با عشق به زوار آقا علی ابن موسی الرضا علیه اسلام در مسیرها منتهی به مشهد مقدس و خدمات رسانی می‌کنند تا به خدا نزدیک‌تر شوند.

,

 

,

وی در ادامه پرداختن به فعالیت های هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر و فعالیت های این جوانان فقط آنچه ما میبینیم  نیست، بلکه بیش از نیمی از فعالیت های این جوانان در پشت پرده است و سعی و تلاش زیاد میکنند تا  برای رسیدن به آمادگی  لازم خوشان را آماده برای  صحنه های بحران کنند نگاه دارند که انصافا خوب هم عمل کردند.

,

 

,

فرمانداری بجستان ادامه داد: در خیابان بعضی ها از روی بی انصافی در حق این جوانان که داوطلبانه بدون هیچ چشمداشتی به مردم خدمت می کنند و اجحاف می‌کنند و این در حالی است که خدمت این ها از روی حس انسان دوستانه است. و باید کمی با انصاف به خدمات اینها نگریست.

,

 

,

رئیس ستاد بحران شهرستان بجستان هلال احمر را دلگرمی و قوت قلبی برای مردم دانست و اذعان کرد: وجود جمعیت هلال احمر خود قوت قلبی و زمینه‌ای برای آرامش در جامعه است. می‌توان از آن به عنوان بهترین نهاد که به این شکل و با این انسجام و با آمادگی بالا همیشه آماده خدمت رسانی به مردم است یاد کرد، خوشبختانه در راستای فعالیت این نهاد می‌بینیم که آموزش‌های امدادی به خانه ها رسیده است و در همه جا آموزش داده می‌شود تا مردم در شرایط بحرانی از اطلاعات کافی برخوردار در مواجهه با این رویداد ها باشند.

,

 

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نیاز داریم به تکمیل بانک اطلاعاتی شهرستان که الحمدالله و با کمک بخشداران و دهیاران و مجموعه مدیریتی شهری بجستان در حال تکمیل است و قدم های خوبی برداشته شده است تا ظرفیت ها را شناسایی و در مواقع بحرانی از این ظرفیت ها برخوردار شویم و خدمات رسانی را بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه