اخبار داغ

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

یادواره ۶ کبوتر خونین بال روستای شُتریه برگزار می شود

یادواره ۶ کبوتر خونین بال روستای شُتریه برگزار می شود
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای شُتریه گفت: هرساله همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) و یادواره شهدای ۶ کبوتر خونین بال دوران دفاع مقدس در روستای شُتریه فراهان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام نعمتی‌نیا، مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای شُتریه در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، گفت: برگزاری یادواره شهدا راه ماندگاری فرهنگ شهادت است. شهدا برای پاسداری از دین مبین اسلام، نظام و انقلاب اسلامی هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر،,

وی افزود: هرساله همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) و یادواره شهدای ۶ کبوتر خونین بال دوران دفاع مقدس در روستای شُتریه فراهان برگزار می‌شود.

,

نعمتی‌نیا با اشاره به برپایی هرساله یادواره شهدای روستای شُتریه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شهدا محبت به خاندان اهل بیت(ع) و حضرت زهرا (س) را در دل داشتند و در هنگام عملیات در جبهه‌ها، به دنبال پیشانی‌بند یا زهرا(س) بودند و عملیات‌های ما با ذکر یا زهرا(س) آغاز می‌شد که با این ذکر شهدا با جان و دل از کشورمان دفاع کردند.

,

مسئول ستاد برگزاری یادوراه شهدای روستای شُتریه با اشاره به اینکه آشنایی با سیره حضرت زهرا (س) نیز همان دفاع از ولایت است، ادامه داد: همه ما باید از شهدا الگوگیری کنیم؛ مردم و مسئولان نباید راه شهیدان را فراموش کنند، و هدف و فلسفه اصلی برگزاری یادواره‌های شهدا یافتن راه سعادت حقیقی انسان‌ها است.

,

وی بیان کرد: این یادواره اول اسفندماه امسال در مسجد جامع شُتریه همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. سخنران این یادواره مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی است.

,

نعمتی‌نیا خاطرنشان کرد: شهدای والامقام در راه حفظ خاک کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های والای آن درس ایثار و ازخودگذشتگی به همگان داده و به الگویی به تمام‌معنا تبدیل شده‌اند که ما باید تلاش کنیم تا اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه نهادینه شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه