اخبار داغ

رئیس اداره برق ورزقان مطرح کرد؛

۸ روستای شهرستان ورزقان بدون برق هستند!

۸ روستای شهرستان ورزقان بدون برق هستند!
رئیس اداره برق شهرستان ورزقان گفت: 8 روستا در حال حاضر برق ندارند که سعی داریم به نوبت به این روستاها برق رسانی انجام شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره برق شهرستان ورزقان در گفت گو با آوای ورزقان بیان کرد: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که اداره برق شهرستان ورزقان دارد جا به جای خانه های روستایی و در پی آن  جا به جای تیر های برق در روستاهای تابع است که وظیفه این اداره نیست و هزینه های زیادی را به اداره برق تحمیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ورزقان,

اکبر ملکی در ادامه گفت: با وجود کمبود نیروی کار ولی همت وتلاش همکاران در اداره باعث شد به روستاهای کوهستانی و دور افتاده و جنگلی بالوجه،کوربلاغ،نصیرآباد،خورشا و کلغای که چند خانوار دارند برق رسانی کنیم که جمعا به طول 35 کیلومتر است.

,

وی در ادامه به دیگر اقدامات صورت گرفته در اداره برق شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: تیرگذاری برای برق رسانی به روستای صعب العبور و جنگلی اردشیر که از شهرستان همجوار نیروی کار کمکی آوردیم و حتی صدمات زیادی برای چند نفر از همکاران وارد کرد،احداث پست هوای به روستاهای علویق،لنبران،کاسین از کار های دیگری است که انجام شده است.

,

ملکی در آخر افزود: 8 روستای( عظیم آباد،رستم آباد،اردشیر،کامبلاش،کاکاور،خمسلو،چشمقان،جعفرآباد) در حال حاضر برق ندارند که سعی داریم به نوبت به این روستاها برق رسانی انجام شود.

,

گفتنی است برق رسانی به روستای رستم آباد با پیشرفت50 درصدی و روستای اردشیر با پیشرفت 80 درصدی در حال انجام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه