اخبار داغ

کسب درآمد به وسیله دستگاه جوجه کشی ...؟!

کسب درآمد به وسیله دستگاه جوجه کشی ...؟!
شاید شما هم در منزل یا محل کار خود مقداری فضای خالی بر گسترش کسب و کار خانگی داشته باشید و میخواهید شغلی با در آمد مناسب داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با دستگاه جوجه کشی آشنا کنیم که میتواند درآمد زایی خوبی برای شما به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این مقاله قصد داریم نحوه کسب در آمد با ماشین جوجه کشی را برایتان شرح دهیم ، در این وضعیت نابسمان کشور فعالیت های خود اشتغالی و حمایت از تولید ملی موجبات کاهش فقر و افزایش رشد اقتصادی را در پی دارد. شاید شما هم در منزل یا محل کار خود مقداری فضای خالی بر گسترش کسب و کار خانگی داشته باشید و میخواهید شغلی با در آمد مناسب داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با دستگاه جوجه کشی آشنا کنیم که میتواند درآمد زایی خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماشین جوجه کشی, دستگاه جوجه کشی, دستگاه جوجه کشی,

 

,

, ,

 

,

توجیه اقتصادی جوجه کشی از پرندگان

, توجیه اقتصادی جوجه کشی از پرندگان,

در زمینه شغل های محلی یکی از مواردی که میتواند که توجیه اقتصادی خوبی داشته باشد  پرورش پرندگان زینتی و محلی است مثلا جوجه کشی از بوقلمون ، پرورش بوقلمون محلی ، جوجه کشی از غاز و اردک و ...

,

این کار نیاز به فضای بزرگ و یا سرمایه زیاد و یا حتی تخصص خاصی ندارد و در یک پارکینگ یا فضای 10 الی 20 متر نیز قابل اجراست. فقط کافیست تعدادی پرنده نر و تعدادی پرنده ماده و یک ماشین جوجه کشی مطمئن برای جوجه کشی تهیه کنید. معمولا دستگاه‌های جوجه کشی مخصوص پرندگان زینتی و محلی  زیر یک میلیون تومان قیمت دارند و دارای برند‌های مختلف و متفاوتی هستند. سایز بسیار کوچکی دارند و با برق خانگی کار کرده و مصرف برق بسیار پایینی دارند.

, .,

 

,

خرید دستگاه جوجه کشی

, خرید دستگاه جوجه کشی ,

برای خرید دستگاه های جوجه کشی شرکت ها و برندهای زیادی وجود دارند در این بین فقط برخی از آنها دستگاه های جوجه کشی ایده ال تولید میکنند. اما یکی از معروف ترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران که توانسته دستگاه جوجه کشی باکیفیت تولید کند گروه صنعتی اسکندری میباشد. که هم در زمینه ساخت دستگاه های جوجه کشی خانگی و هم صنعتی  فعالیت میکند. این کارخانه قدیمی و با سابقه دارای یک تیم کنترل کیفی بسیار قدرتمند و مستقل ، یک گروه تحقیق و توسعه متخصص مرکب از مهندسین و اساتید دانشگاه و یک خط تولید حرفه‌ای میباشد. که کیفیت تضمین شده ای برای محصولات خود به ارمغان می آورد. این کارخانه سالانه بیش از 12 هزار ماشین جوجه کشی تولید میکند که موجبات اشتغال زایی هزاران نفر در شهر و روستا را فراهم میکند و روند مهاجرات از روستا به شهر را کاهش دهد.

, دستگاه های جوجه کشی خانگی,

 

,

بازار اشتغال

, بازار اشتغال ,

به طبع برای پیشرفت هر کسب و کاری فروش خوب  و در آمد عالی یکی از عوامل پایداری آن کسب و کار محسوب میشود اخیرا با یکی از مشتریان گفتگوی داشته ایم که موفق شده بود با یک دستگاه جوجه کشی هزار تایی ساخت گروه صنعتی اسکندری بیش از 3000 بوقلمون محلی در طی چند مرحله تولید کند که علاوه بر خودش برای دو نفر دیگر نیز اشتغال ایجاد کرده بود  که به گفته خودش درآمد سالیانه 35 میلیون تومانی را تجربه میکند  که در  این راه موفقیت برای هرکسب و کاری با اندکی سرمایه و تلاش  ودر کنار آن چاشنی  صبر میتواند مسبب موفقیت شما شود.

, دستگاه جوجه کشی,

اما مورد دیگری که میتوان نام برد مربوط به یکی مشتریانمان (آقای حسینی) میباشد که در زمینه پرورش کبک فعالیت دارند و توانسته با کمک دستگاهای جوجه کشی اسکندری سالیانه بیش از 5 هزار کبک تولید کند و

,

در آمد بسیار عالی را برای خودش و چند نفر دیگر رقم بزنند. که این موفقیت تحسین برانگیر میباشد.

,

 

,

 حمایت دولت و بانک ها

,  حمایت دولت و بانک ها ,

شاید برای خیلی از شما که میخواهید وارد صنعت جوجه کشی شوید ، حمایت دولت و بانک ها برایتان مهم و اساسی باشد ، وزارت جهاد کشاورزی معمولا در قالب طرح های توجیهی از این صنعت نوپا و پر سود حمایت میکند ولی باید توجه داشته باشید دریافت وام از بانک ها آنقدر هم راحت نیست.

, صنعت جوجه کشی, .,

 

,

جمع بندی کلی

,

قطعا پرورش پرندگان محلی و زینتی یکی از پرسوده ترین شغل ها با سرمایه اندک محسوب میشود که میتوان در ایران شروع کرد . اما شروع کردن یک کار به منزله موفقیت در آن کار نیست و این پشت کار ، تلاش ، شانس و البته کمی صبر باید توشه کار قرار گیرد. اما نکته مهمی که باید برای آسان سازی این اشتغال ها صورت گیرد اعطای یک سری مجوزها، برای واحد های تولیدی کوچک هست که بتوانند با خرید یک دستگاه جوجه کشی و پرورش طیور خوراکی مثل بلدرچین ، بوقلمون ، غاز و تخم مرغ های محلی ، برای خودشان شغلی ایجاد کنند.

, ., خرید یک دستگاه جوجه کشی, خرید یک دستگاه جوجه کشی,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه