اخبار داغ

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

هیئات مذهبی پیاده نظام انقلاب و رهبری هستند

هیئات مذهبی پیاده نظام انقلاب و رهبری هستند
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئات مذهبی پیاده نظام انقلاب و رهبری هستند که می توانند در رشد انقلاب و تقویت ارزش های مذهبی در جامعه موثر باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت‌الاسلام علی دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین همایش تجلیل و تکریم خادمین فاطمی شهرستان ساوه گفت: ساده زیستی، عبادت خاضعانه و جانانه از شاخصه های زندگی حضرت زهرا (س) است و تبیین خطبه‌ها و سبک زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر, نارخبر,

وی افزود: دخت نبی مکرم اسلام (ص) بهترین الگو برای جامعه بشری است، زیرا عبادت و بندگی خدا آرامش‌بخش واقعی و حلال مشکلات است و بشر به اشتباه بنده پول و قدرت شده است.

,

جوانان با سیره فاطمی آشنا شوند

, جوانان با سیره فاطمی آشنا شوند, جوانان با سیره فاطمی آشنا شوند,

دارابی بیان کرد: جوانان به عنوان آینده سازان باید با سیره فاطمی آشنا شوند و هیئات مذهبی نقش برجسته ای در این امر دارند.

,

وی افزود: مسئولین باید برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند و مطالب آموزشی همراه با برنامه های اصلی ارائه دهند.

,

کاهش طلاق و اعتیاد در کشور با فعالیت‌های مجموعه‌های دینی 

, کاهش طلاق و اعتیاد , کاهش طلاق و اعتیاد , در کشور , در کشور , با فعالیت‌های مجموعه‌های دینی , با فعالیت‌های مجموعه‌های دینی ,

این مسئول سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: آسیب های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد با فعالیت‌های مجموعه‌های دینی و اعتقادی کاهش یافته است.

,

وی ادامه داد: جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان و برطرف کردن مشکلات فرهنگی فقر در جامعه از دیگر اقدامات مفید است.

,

دارابی تصریح کرد: هیئات مذهبی پیاده نظام انقلاب و رهبری هستند که می توانند در رشد انقلاب و تقویت ارزش های مذهبی در جامعه موثر باشند.

,

وی افزود: دشمن نهادهای حافظ دین و انقلاب را با جنگ فرهنگی هدف قرار داده است، پس تربیت انسان های مومن و انقلابی، متعهد و کارآمد، اصلی ترین ماموریت دلسوزان انقلاب است.

,

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: عبادت، توکل به خدا، اخلاص و تواضع از ویژگی های امام راحل بود و همین اخلاص در امور رمز ماندگاری انقلاب و امام خمینی(ره) بود.

,

, ,

جریان فرهنگ ساز فاطمی در جامعه تقویت شود

, جریان فرهنگ ساز فاطمی در جامعه تقویت شود, جریان فرهنگ ساز فاطمی در جامعه تقویت شود,

حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: فرهنگ فاطمی برگرفته از فرهنگ الهی، قرآنی، نبوی و علوی است که باید به عنوان یک جریان فرهنگ ساز در جامعه به خصوص نسل آینده ساز تبیین و تقویت شود.

,

وی افزود: جریان‌های فرهنگ ساز دینی موجب تاثیرگذاری بیشتر دین در جامعه می شود و فعالان هیئات مذهبی به عنوان رسولان جامعه و خادمین فاطمی، این مسئولیت مهم را بر عهده دارند.

,

فعالان فاطمی ساوه

, فعالان فاطمی ساوه,

دشمنان برای تضعیف بنیه اعتقادی مردم تلاش می کنند

, دشمنان برای تضعیف بنیه اعتقادی مردم تلاش می کنند, دشمنان برای تضعیف بنیه اعتقادی مردم تلاش می کنند,

قربانپور بیان کرد: پاسخگویی به شبهات و تناقضات از دیگر وظایف این فعالان مذهبی است زیرا مجموعه‌هایی، علیه دین در کشور فعالیت دارند تا بنیه اعتقادی مردم را تضعیف کنند.

,

وی ادامه داد: در هر جامعه ای آسیب‌های اجتماعی داریم و حافظان ارزش‌های هر جامعه ای به عنوان پرچمداران برخورد با آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اخلاقی آن جامعه هستند که در جامعه اسلامی این وظیفه برعهده مسئولان و خادمان مذهبی به عنوان حافظان ارزش‌ها است.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: کاهش ۲۵ درصدی طلاق و اعتیاد در جامعه، نتیجه تقویت برنامه های فرهنگی و حضور موثر روحانیان و ذاکرین اهل بیت (ع) در جامعه است.

,

وی افزود: معنویات و دستورات دین مبین اسلام در جامعه باید فراگیر شود زیرا هدایت کننده جامعه بشری در مسیر سعادت است.

,

مرثیه سرایی در سوگ حضرت زهرا (س) و تجلیل از خادمین فاطمی با اهدای جوایز  از دیگر برنامه‌های این آئین معنوی بود.

,

 

,

فعالان فاطمی ساوه

, فعالان فاطمی ساوه,

فعالان فاطمی ساوه

, فعالان فاطمی ساوه,

فعالان فاطمی ساوه

, فعالان فاطمی ساوه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه