اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان:

تخصیص وپرداخت ۴۷میلیارد به ۵۲ دهیاری در هریس

تخصیص وپرداخت ۴۷میلیارد به ۵۲ دهیاری در هریس
تقی کرمی از تخصیص وپرداخت ۴۷میلیارد ویکصد میلیون ریال به حساب ۵۲ دهیاری شهرستان هریس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه کارگروه توسعه روستایی وعشایری شهرستان هریس در گفتگو باخبرنگار هریس پویا  با بیان اینکه سیاست گذاری دولت بر هدایت منابع به سمت روستاها در راستای توانمند سازی روستائیان است، اظهار کرد: دولت سعی می کند زمینه را برای استقرار دائمی روستائیان و برنامه ریزی برای جلوگیری از مهاجرت و حتی مهاجرت معکوس فراهم کند.
تقی کرمی  از ویژگی های بودجه سال ۹۷ را توانمند سازی روستاها عنوان و یادآوری کرد: برای اولین بار در بودجه سال ۹۶ تبصره ۱۸ بند الف و ب ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح کشور منابع دیده شده بود که در شهرها ۲ درصد، در روستاها ۵ درصد و در نقاط محروم ۷ درصد یارانه آن را دولت تقبل می کرد که این بودجه در سال ۹۷ تخصیص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا,
,

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص وپرداخت ۴۷میلیارد ویکصد میلیون ریال به حساب  ۵۲ دهیاری شهرستان هریس خبرداد.

,

کرمی  سهم شهرستان هریس از اعتبارات اشتغال  روستایی را ۳/۹درصد از کل سهم استان بیان کرد وافزود : این اعتبارات رقمی درحدود ۷۰میلیارد ریال راشامل می شود که جمعیت روستای ونرخ بیکاری شهرستان هریس  دراین امر مدنظر قرارگرفته  وبا تکمیل پرونده های جاری به روستائیان در قالب کارگاههای  زودبازده وتوجیح پذیر در امر اشتغال پرداخت خواهد شد.

,

وی  در ادامه به کمک های دولتی به دهیاران اشاره نموده واعطای۱۳۴۰میلیارد ریال طی ۱۰ماه گذشته به دهیاری ها را زمینه ساز تحول اساسی درعمران روستایی دانسته وازدهیاران خواست با استفاده ازفرصتهای موجود واعتبارات ویژه نسبت به احداث کارگاههای تولیدی وایجاد منابع پایدار درآمدی برای دهیاریها اقدام کنند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه