اخبار داغ

فرماندار قرچک:

برخی از واکنش‌های خانواده برای نسل نو مشکلات ایجاد می‌کند

برخی از واکنش‌های خانواده برای نسل نو مشکلات ایجاد می‌کند
فرماندار شهرستان قرچک گفت: برخی از رفتار و واکنش‌های خانواده و جامعه برای نسل نو مشکلات و واگرایی ایجاد می‌کند و این واگرایی گاهی اوقات رفته‌رفته تبدیل به ناهنجاری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ مسعود مرسل پور در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی که با محوریت بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان قرچک در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: یکی از مباحثی که در کشور و استان تهران و شهرستان قرچک وجود دارد، آسیب‌ها و کج‌روی‌های اجتماعی است.
وی افزود: یکی از دلایل آسیب‌ها و کج‌روی‌های اجتماعی رفتار بد جامعه، عدم داشتن برنامه مدون علمی کاربردی است، گاهی مواقع فرض می‌کنیم آنچه ما می‌گوییم درست است.
مرسل پور تأکید کرد: گوش به صحبت‌های افرادی که بایستی به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنیم، نمی‌دهیم، گاهی اوقات بعضی از رفتارها و واکنش‌های ما با جایگاه، نظرات و دیدگاه نسل جوان تفاوت اساسی دارد.
فرماندار قرچک بیان داشت: برخی از رفتار و واکنش‌های خانواده و جامعه برای نسل نو مشکلات و واگرایی ایجاد می‌کند و این واگرایی گاهی اوقات رفته‌رفته تبدیل به ناهنجاری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,
,
,
,


وی اظهار داشت: آسیب‌شناسی اجتماعی توسط بهزیستی و نیرو انتظامی ازنظر تأمین هزینه به دو بخش تقسیم شود، یک بخش در روستاهای شهرستان کار شود وادارات آموزش‌وپرورش، شهرداری، بخشداری، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان در اجرای خوب این طرح کمک لازم را داشته باشند.
فرماندار شهرستان قرچک تأکید کرد: بخش دوم آسیب‌شناسی اجتماعی در شهر قرچک باشد، یعنی هم جامعه شهری و هم جامعه روستایی را بتواند پوشش دهد، کاری کنیم تا این طرح علمی و کاربردی باشد، در حد تحقیق، فرضیه، آزمایش نباشد، پروژه‌ای باشد به‌عنوان سیاست و محور کاری، برنامه راه، موضوع کار در جهت کاهش آسیب اجتماعی باشد.
مرسل پور خاطرنشان کرد: امکانات خوبی در سطح شهرستان به جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وجود دارد. نیروی انتظامی برنامه خوبی در این زمینه دارد، همه دستگاه‌ها به نیروی انتظامی در جهت خوب انجام شدن این طرح‌ها کمک کنند تا بتوانیم این پروژه را در شهرستان قرچک هم ازنظر تئوری و نظری به سرانجام برسد.
گفتنی است، جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی با محوریت بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسل پور فرماندار و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حسین عباسی بخشدار مرکزی و دیگر اعضای این کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, ,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه