اخبار داغ

در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب عنوان شد؛

نامحدود بودن تخصیص افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان در سال آینده/سهمیه کنکور دانشگاه فرهنگیان رودبارجنوب جدا شد

نامحدود بودن تخصیص افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان در سال آینده/سهمیه کنکور دانشگاه فرهنگیان رودبارجنوب جدا شد
امام جمعه رودبار جنوب درجلسه شورای آموزش وپرورش گفت:آموزش وپرورش زیربنای یک جامعه توسعه یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب یا حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

 

,

حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب دراین جلسه با بیان اینکه زیر بنای یک جامعه رشد یافته آموزش وپرورش است،اظهار داشت: آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری ، اخلاقی و  علمی انسان های یک جامعه پویا است که باید به این نهاد فرهنگی توجه ویژه ای شود.

,

 

,

گروهی در ادامه به جایگاه ومقام  معلم اشاره کرد وبا بیان اینکه  وقتی مقام معلم بالااست باید تجلیل از آن هم بالاوارزشمند باشد بیان داشت: احترام به معلم در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد وانسان های بزرگ حاصل تربیت معلمان دلسوز هستند و جایگاه بلند و ارزشمند معلمان و مربیان برکسی پوشیده نیست.

,

 

,

امام جمعه رودبار جنوب دراین جلسه به اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش وپرورش با همکاری دستگاههای دولتی در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت در گرو مشارکت همگانی مردم، مسئولان و همه  ارگان های دولتی است.

,

سهمیه کنکور دانشگاه فرهنگیان رودبارجنوب جدا شد

, سهمیه کنکور دانشگاه فرهنگیان رودبارجنوب جدا شد, سهمیه کنکور دانشگاه فرهنگیان, رودبارجنوب جدا شد,

درادامه محمد شیرازی مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب به اهمیت علم ودانش پرداخت وبا اشاره سخنی از امام علی علیه السلام که می فرماید"ارزش هر کس به اندازه اندیشه اش می باشد"خاطر نشان کرد: تحصیل علم بهترین راه برای رسیدن به ایمان و اخلاق و سعادت انسان است.

,

 

,

وی دراین جلسه زمان وفرصت ها را درارتقاء علمی و تربیتی دانش آموزان ارزشمند دانست وبا اشاره به اینکه ازدست دادن زمان وفرصت در آموزش وپرورش قابل جبران نیست افزود: نگاه ،بینش ،قلم وبیان مسئولین درابعاد تربیتی وعلمی دانش آموزان جهت سرنوشت آنها تاثیر مهمی دارد.

,

 

,

محمد شیرازی درادامه به استمرار همکاری نهادهای دولتی با آموزش وپرورش این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد:اجرایی وعملیاتی کردن اهداف راهبردی آموزش وپرورش مهم ترین مولفه برای تربیت نیروی  انسانی کار آمد در جامعه است.

,

 

,

وی همچنین به تشریح اقدامات انجام شده در آموزش وپرورش این شهرستان پرداخت وبا بیان اینکه راه اندازی دو کار گاه جهت تعمیر صندلی وبازگرداندن ان به چرخه اموزش سبب  یک صرفه جویی مطلوبی در آموزش وپرورش این شهرستان شد  از جذب 95نفرنیروی انسانی در دوره ابتدایی ،جداشدن سهمیه کنکور دانشگاه فرهنگیان از جیرفت،را ه اندازی دو پایگاه کنکور،توزیع 2هزار صندلی در مدارس  وتهیه برخی از امکانات لازم برای هوشمند کردن  کلاس درس مدارس ،توزیع 32چادر هرکدام به ارزش 13میلیون ریال خبر داد.

,

 

,

نامحدود بودن تخصیص افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان در سال آینده

, نامحدود بودن تخصیص افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان در سال آینده , نامحدود بودن تخصیص افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان در سال آینده ,

 

,

سپس منصور خانه گیرمعاون برنامه ریزی فرمانداری رودبار جنوب ضمن تقدیر از حضور با شکوه فرهنگیان و دانش آموزان در روز 22 بهمن به اهمیت شورای آموزش وپرورش پرداخت وافزود:شورای آموزش وپرورش در تقویت,رشد و بالندگی تعلیم و تربیت جامعه نقش بی بدیلی دارد.

,

 

,

وی درادامه از رشد اعتبارات آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد و افزود: در سال آینده جهت تخصیص افزایش اعتبارات آموزش وپرورش این شهرستان محدودیتی نداریم .

,

 

,

خانه گیر به اهمیت توسعه مشارکت های مردمی در آموزش وپرورش تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی ضامن سلامت ، سعادت و تعالی جامعه است ومی تواند این نهاد در اهداف آموزش وپرورش نقشی تاثیر گذار داشته باشد.

,

 

,

معاون برنامه ریزی فرمانداری رودبا جنوب حرکت کردن آموزش وپرورش را به سمت دارآمد های پایداررا مهم برشمرد وخاطر نشان کرد:استفاده وشناسایی  از ظرفیت های موجود در اموزش وپرورش مهم ترین مولفه برای محقق شدن اهداف علمی وتربیتی است.

,

 

,

برپایه این گزارش برگزاری کلاس های کنکور،استقرار پایه دوازدهم،برگزاری کنکور سراسری وبزرگداشت مقام معلم از موضوع های دستور کار  این جلسه بود که اعضاء شورای آموزش وپرورش این شهرستان دراین خصوص مصوباتی را لحاظ کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه