اخبار داغ

جاده ای که در گرداب بی تدبیری گرفتار شده است/ خطرات و تصادفاتی که پایانی ندارد

جاده ای که در گرداب بی تدبیری گرفتار شده است/ خطرات و تصادفاتی که پایانی ندارد
جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر کوهستانی بودن خطر آفرین هستند اما میتوان با کمی تدبیر از خطراتی که منجر به مرگ میشود جلوگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  شکی نیست که جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر کوهستانی بودن  خطر آفرین هستند اما  میتوان با کمی تدبیر از خطراتی که منجر به مرگ میشود جلوگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در طی چند روز گذشته  بخاطر  یه تپه خاکی دست ریز با مسئولین مربوط تماس و مذاکره شد ولی متاسفانه در کمال ناباوری کلماتی شنیده شد که از گفته خود پشیمان شدیم .

,

و امروز متاسفانه شاهد تصادف اتوبوس در محور یاسوج _اصفهان شدیم که جا دارد از مسئولین محترم  بخواهیم به جای جبهه گرفتن در مقابل افرادی که روزانه در جاده ها تردد می کنند و خطرات و پیچ های تند جاده و موانعی که شاید با یک دقیقه وقت گذاشتن دید رانندگان را افزایش دهد، دوستانه تر برخورد و نقایص کار را بپذیرند و برای رفع مشکلات جاده و جلوگیری از خطرات، اقدامی انجام دهند.

,

, ,

با توجه به تردد خودرو های سنگین و ترانزیتی بودن کمربندی یاسوج-اصفهان، مشکلاتی از قبیل عدم خط کشی، عدم وجود شبرنگ مناسب، نداشتن شانه در اکثریت جاده، عدم وجود تابلوهای نشانگر و راهنما و هشدار دهنده، عدم وجود روشنایی و تابلو بر روی تقاطع متصل به کمربندی ( نقارخانه)  میتوان از جمله دلایل برای تصادفات این جاده باشد.

,

از مسئولین محترم خواهشمندیم برای کاهش خطرات و عدم دیدن تصاویر دلخراش همکاری لازم را  داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه