اخبار داغ

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس:

پیشرفت ۳درصدی احداث شهرک صنعتی شهریار مایه تاسف است / مردم شهریار در حوزه حمل و نقل ریلی دارای مشکلات جدی هستند

پیشرفت ۳درصدی احداث شهرک صنعتی شهریار مایه تاسف است / مردم شهریار در حوزه حمل و نقل ریلی دارای مشکلات جدی هستند
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهریار در حوزه حمل و نقل ریلی دارای مشکلاتی هستند برای همین باید هرچه سریع تر چاره ای برای احداث قطار حومه ای اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب با سخنرانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهریار گفت: هر مسئول در هر جایگاهی که قرار دارد باید با بهره بردن از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود فاصله بین خود و مردم را کاهش دهد چرا که افزایش این فاصله موجب به وجود آمدن مشکلات جدی در نسل های آینده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین,

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ادامه داد: مردم شهریار در حوزه حمل و نقل ریلی دارای مشکلاتی هستند برای همین باید هرچه سریع تر چاره ای برای احداث قطار حومه ای اندیشده شود.

,

محمودی شاه نشین افزود: روند احداث شهرک صنعتی شهریار تاکنون پیشرفت ۳ درصدی داشته که این موضوع مایه تاسف دارد، ادارات مسئول و در راس آن ها فرمانداری باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد چرا که با احداث این شهرک صنعتی تغییرات قابل توجه در حوزه اشتغال این شهرستان ایجاد خواهد شد.

,

وی افزود: بی مهری با مجموعه های صنعتی و تولیدی همانند ایران یاسا موجب مشکلات آن ها شده و حوزه اشتغال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

,

محمودی

, محمودی ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه