اخبار داغ

اعزام مبلغ به نقاط مختلف سپیدان درایام فاطمیه

اعزام مبلغ به نقاط مختلف سپیدان درایام فاطمیه
رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان گفت: بیش از15نفر مبلغ دینی به مناسبت ایام فاطمیه به مناطق مختلف شهرستان سپیدان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛حجت‌الاسلام سید نصرت‌الله احسانی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) درگفتگو باخبرنگارما گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام دهه دوم فاطمیه برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون, حجت‌الاسلام سید نصرت‌الله احسانی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) درگفتگو باخبرنگارما گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام دهه دوم فاطمیه برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود., .,
,

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها اعزام مبلغان دینی به نقاط مختلف شهر و روستایی است که در این راستا ۱۵ نفر از مبلغان دینی به نقاط مختلف این شهرستان اعزام خواهند شد.
احسانی‌فر اظهار کرد:‌ تعدادی از این مبلغات دینی به دعوت مردمی به روستاها اعزام شده‌اند که در مدت ایام فاطمیه دوم مراسم را به نحو شایسته انجام دهند.

 

, وی افزود: یکی از این برنامه‌ها اعزام مبلغان دینی به نقاط مختلف شهر و روستایی است که در این راستا ۱۵ نفر از مبلغان دینی به نقاط مختلف این شهرستان اعزام خواهند شد.
احسانی‌فر اظهار کرد:‌ تعدادی از این مبلغات دینی به دعوت مردمی به روستاها اعزام شده‌اند که در مدت ایام فاطمیه دوم مراسم را به نحو شایسته انجام دهند.
, .,
, .,
,

وی افزود: این مبلغین با هدف تبلیغ ایام فاطمیه و نیز پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی مردم ، اقامه نمازجماعت و برگزاری کلاسهای قرآن و احکام در شهرستان مستقر شده اند.

, وی افزود: این مبلغین با هدف تبلیغ ایام فاطمیه و نیز پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی مردم ، اقامه نمازجماعت و برگزاری کلاسهای قرآن و احکام در شهرستان مستقر شده اند., .,

حجت الاسلام احسانی فر  تصریح کرد: روحانیون اعزام شده شامل روحانیان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه قم، اداره اوقاف، روحانیان طرح هجرت و بومی می باشند.

, حجت الاسلام احسانی فر  تصریح کرد: روحانیون اعزام شده شامل روحانیان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه قم، اداره اوقاف، روحانیان طرح هجرت و بومی می باشند.,

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان به نقش روحانیون در تبلیغ مسائل دینی و اعتقادی اشاره کرد و گفت: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج دین توسط روحانیون  بوده و باید در این مدت اهداف و آرمان های علوی وفاطمی را بیان کنند.

,  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان به نقش روحانیون در تبلیغ مسائل دینی و اعتقادی اشاره کرد و گفت: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج دین توسط روحانیون  بوده و باید در این مدت اهداف و آرمان های علوی وفاطمی را بیان کنند.,

وی افزود: اقامه نماز جماعت، ترویج دین مبین اسلام، بیان مسائل اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و پاسخ به شبهات دین، پاسخگویی به سوالات شرعی و ذکر فلسفه دهه فاطمیه از مهم ترین برنامه های روحانیون اعزامی به مناطق مختلف شهرستان سپیدان است.

, وی افزود: اقامه نماز جماعت، ترویج دین مبین اسلام، بیان مسائل اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و پاسخ به شبهات دین، پاسخگویی به سوالات شرعی و ذکر فلسفه دهه فاطمیه از مهم ترین برنامه های روحانیون اعزامی به مناطق مختلف شهرستان سپیدان است.,

احسانی فربا اشاره به لزوم توجه به مداحی با اخلاص توسط مداحان اهل بیت بیان کرد: گام اول و مهم در مداحی اخلاص است.
 

, احسانی فربا اشاره به لزوم توجه به مداحی با اخلاص توسط مداحان اهل بیت بیان کرد: گام اول و مهم در مداحی اخلاص است., .,
,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان در پایان یادآور شد: معلومات یک مداح نیز هر چقدر بیشتر باشد می تواند یک واقعه را دقیق‌تر و بهتر مطرح و بیان کند بنابراین باید کاری کنیم که این سرمایه اجتماعی به هدر نرود.

, رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان در پایان یادآور شد: معلومات یک مداح نیز هر چقدر بیشتر باشد می تواند یک واقعه را دقیق‌تر و بهتر مطرح و بیان کند بنابراین باید کاری کنیم که این سرمایه اجتماعی به هدر نرود., , .,

در پایان رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان از همکاری و همیاری بخشداران ، شوراهای اسلامی و دهیاران در اسکان و میزبانی از مبلغین تقدیر و تشکر کرد.

, در پایان رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان از همکاری و همیاری بخشداران ، شوراهای اسلامی و دهیاران در اسکان و میزبانی از مبلغین تقدیر و تشکر کرد.,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه