اخبار داغ

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در منزل امام جمعه سپیدان برگزارمی شود

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در منزل امام جمعه سپیدان برگزارمی شود
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان سپیدان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان در منزل امام جمعه شهرستان به مدت سه شب برگزارمیشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛ مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان سپیدان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان در منزل امام جمعه شهرستان به مدت سه شب برگزارمیشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون, مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان سپیدان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان در منزل امام جمعه شهرستان به مدت سه شب برگزارمیشود., .,

هر ساله با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اقصی نقاط شهرستان سپیدان مانند هر نقطه از عالم که دلبسته به اهل بیت عصمت و طهارت هستند مراسم مختلفی برگزار می‌شود.از برگزاری مراسم در مساجد و تکایا تا هیئت‌هایی که محافل روضه و عزاداری برپا می‌کنند در کنار مجالس خانگی و حتی یادواره‌های شهدا، هرکدام تنها نشان از عشق و ارادت این ملت به مادر سادات دارد.

, هر ساله با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اقصی نقاط شهرستان سپیدان مانند هر نقطه از عالم که دلبسته به اهل بیت عصمت و طهارت هستند مراسم مختلفی برگزار می‌شود.از برگزاری مراسم در مساجد و تکایا تا هیئت‌هایی که محافل روضه و عزاداری برپا می‌کنند در کنار مجالس خانگی و حتی یادواره‌های شهدا، هرکدام تنها نشان از عشق و ارادت این ملت به مادر سادات دارد., ., .,

امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مجلس عزاداری در منزل امام جمعه شهرستان وبا سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی وآیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام  مرادی امام جمعه موقت شیراز به مدت سه شب  جهت خواهران وبرادران برگزار خواهد شد.

, امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مجلس عزاداری در منزل امام جمعه شهرستان وبا سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی وآیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام  مرادی امام جمعه موقت شیراز به مدت سه شب  جهت خواهران وبرادران برگزار خواهد شد., .,


این مراسم از شنبه شب مورخ 28بهمن ماه به مدت سه شب از ساعت 19در منزل امام جمعه شهرستان واقع در خیابان امام (ره) ، کوچه بصیرت ؛بالاتر از شهرداری اردکان برگزار می‌شود.
از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ (علیهم‌السّلام) خواهران وبرادران ایمانی دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

,
, این مراسم از شنبه شب مورخ 28بهمن ماه به مدت سه شب از ساعت 19در منزل امام جمعه شهرستان واقع در خیابان امام (ره) ، کوچه بصیرت ؛بالاتر از شهرداری اردکان برگزار می‌شود.
از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ (علیهم‌السّلام) خواهران وبرادران ایمانی دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.
, .,
, .,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه