اخبار داغ

نایب رئیس شورای اسلامی پیشوا:

مردم پیشوا طعم تغییر نظام بودجه شهری را می‌چشند

مردم پیشوا طعم تغییر نظام بودجه شهری را می‌چشند
نایب رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: نتیجه بودجه شهرداری باید در نقاط مختلف شهر ملموس باشد و همه مردم طعم تغییر نظام بودجه‌ریزی را بچشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندای پیشوا ؛ اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار پیشوا مدتی است با روحیه جهادی و حضور در مساجد شهر، پای درد و دل مردم می‌نشیند و برای حل مشکلات مردم آستین همت بالا زده‌اند و این بار در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام محله باغ ناصر حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا , ندای پیشوا,

مجتبی جنیدی امروز در جمع مردم شهرستان پیشوا با تاکید بر بودجه متفاوت شهرداری گفت: بودجه سال آینده عادلانه در همه شهر توزیع خواهد شد و عملیات احداث فرهنگسرا، بوستان بانوان و خانه ورزش‌های پهلوانی و کشتی آغاز می‌شوند.

,

وی اظهار داشت: مردم قهرمان ایران در ۲۲ بهمن ثابت کردند که در هیچ جای دنیا چنین مردم فهیم و بصیری وجود ندارند و با این حرکت عظیم و مافوق تصور خود وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کردند.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا عنوان کرد: ناحیه‌بندی شهرداری که با پیشنهاد شهردار و تصویب شورا رسیده، که در مراحل انجام امور اداری است، حرکتی دیگر در مسیر خدمات‌رسانی عادلانه در دوره جدید مدیریت شهری است.

,

وی با تشریح مباحث مالی شهرداری گفت: اگر در سال جاری ارقام مالیات بر ارزش افزوده توسط دولت به شهرداری‌ها از جمله پیشوا نمی‌آمد با مشکل ارائه خدمات مواجه بودیم و معضلات فراوانی به بار می‌آمد که خوشبختانه این مهم، با تدبیر دولت تبدیل به نقطه قوتی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور شد.

,

جنیدی تصریح کرد: همه ما در تلاشیم که سال آینده سال نتیجه دهی حرکات فعلی مدیریت شهری باشد که نیازمند حمایت و کمک همه مردم است.

,

گفتنی است، در این دیدار حکمت امیری شهردار، سید مرتضی طباطبایی رئیس و ابراهیم عابدی عضو شورای اسلامی شهر پیشوا، علیرضا زینی‌وند سرپرست معاونت اداری و مالی، سیدرسول رمضانی وفا معاون امور فنی و عمرانی، غلامرضا عباسی، امیر اسفندیاری و مهدی مقاری مشاوران امور عمرانی، برنامه‌ریزی و رسانه‌ای شهردار نیز حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه