اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز خبرداد؛

آغاز صدور کارت هوشمند ایثارگران در نی ریز

آغاز صدور کارت هوشمند ایثارگران در نی ریز
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز: صدور کارت هوشمند ایثارگران آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ حمید دمیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریزدر گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: صدور کارت هوشمند ایثارگران آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛ ,

 دمیری در ادامه افزود: قابل توجه خانواده های معزز شاهد و جانبازان و آزادگان سرافراز در این مرحله، گروه هایی که قبلا از کارت شناسایی بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره مند بوده اند، می توانند درخواست صدور کارت هوشمند ایثارگری خود را از طریق دسترسی اختصاصی خود در "سامانه خدمات الکترونیک ایثار" در پایگاه اینترنتی ایثار به نشانی www.isaar.ir ثبت نمایند.

,

وی همچنین خاطر نشان شد: در صورتیکه تاکنون رمز خدمات الکترونیک از مرکز هاتف (واحد ارتباطات و مراجعات) بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت ننموده اید می بایست با مراجعه به مرکز هاتف بنیاد شهید و امور ایثارگران، رمز دسترسی خود را در سامانه مذکور اخذ فرمایید.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نی ریز بیان کرد: فعلا امکان ثبت نام برای بقیه گروه ها امکان پذیر نبوده و از جمله در ماه های آینده راجع به گروه جانبازان محترم با میزان جانبازی زیر بیست و پنج درصد اطلاع رسانی خواهد گردید.

,

دمیری عنوان داشت: با توجه به ارسال پستی کارت های مذکور ، قبل از ثبت نهایی درخواست خود از کیفیت تصویر (زمینه سفید) و صحت آدرس می بایست اطمینان حاصل و در صورت ایراد داشتن با بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس حاصل فرمایند.

,

وی در پایان تصریح کرد: حتما کارت شناسایی قبلی خود را - به رغم منقضی شدن - نزد خود نگه داری نموده و به محض دریافت کارت هوشمند می بایست کارت قبلی را به واحد مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز تحویل نمایند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه