اخبار داغ

در راستای جلوگیری از شکار بیرحمانه پرندگان؛

کومه های شکارچیان زیرکوه در آتش سوخت

کومه های شکارچیان زیرکوه در آتش سوخت
کومه های شکارچیان کبک و تیهو در حاشیه منطقه شکار ممنوع آهنگران زیرکوه توسط ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست زیرکوه تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیرکوه نیوز،کومه های شکارچیان کبک و تیهو  در حاشیه منطقه شکار ممنوع آهنگران  زیرکوه توسط ماموران اجرایی  اداره حفاظت محیط زیست زیرکوه تخریب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیرکوه نیوز,

مرتضی تقی زاده رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه در گفت و گو با زیرکوه نیوز،‌اظهارداشت:بنا بر گزارش یکی از همیاران افتخاری محیط زیست مبنی بر شکار غیر مجاز پرنده در یکی از زیستگاهای حاشیه منطقه شکار آهنگران بلافاصه اکیپی از مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه به منطقه اعزام شدند که در در پی گشت و کنترل در حاشیه منطقه شکار ممنوع اهنگران  به کومه هایی که شکارچیان غیرمجاز برای شکار پرندگان کبک و تیهو درست کرده بودند،برخورد کردند .
وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در این گشت موفق شدند تمام کومه های شکارچیان را تخریب و منطقه را پاکسازی کنند.
رییس نمایندگی  حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه گفت: .متاسفانه شکارچیان برای راحتی شکار جمعی پرندگان اقدام به ساخت کومه در مسیر آبشخور پرندگان می نمایند که زیبنده و شایسته انسانیت نیست .

,
,
,

تقی زاده ادامه داد:شکارچیان به وسیله کومه ها، پرندگان تشنه ای را که از شدت گرما و تشنگی به چشمه ها پناه می آورند در یک اقدام غیر اخلاقی و دور از انسانیت آماج گلوله ساچمه زنی قرار می دهند .
وی بیان داشت: شکارچیان داخل کومه خود را استتار نموده و مبادرت به شکار بی رحمانه و قتل عام پرندگان می کنند .
تقی زاده خاطر نشان کرد:در صورت شناسایی این گونه شکارچیان با آنها به شدت برخورد و با تمام توان با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

,
,
,

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست زیرکوه تاکید کرد:ازتمامی  دوستداران محیط زیست خواستاریم درصورت مشاهده مواری از تخلف زیست محیطی مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفنهای05632504919 و 05632421560 به صورت شبانه روزی اعلام نمایند تا اقدام لازم و به موقع صورت پذیرد.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه