اخبار داغ

اعتصاب کارگران سد سرنی میناب از عدم دریافت حقوق و دستمزد

اعتصاب کارگران سد سرنی میناب از عدم دریافت حقوق و دستمزد
کارگر سد سرنی از توابع شهرستان میناب برای چهارمین بار در پی نپرداختن حقوقشان دست به اعتصاب زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، طبق خبرهای رسیده از یک منبع موثق کارگران و کارکنان سد سرنی شهرستان میناب  از مهرماه تا کنون حق و حقوشان دریافت نکرده اند و برای اعتراض به این موضوع دست به اعتصاب زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

گفتنی است بیش از سه بار تا کنون  کارکنان سد سرنی در پی اعتراض به دریافت حقوق چند ماه اخیر خود دست به اعتصاب زده اند و خواستار پرداخت حقوقشان از سوی متولیان امر شدند.

,

به گفته یکی از کارکنان شرکت سد سرنی، شرکت تعهد داده بود حقوق هر ماه را بپردازد ولی تا کنون بیش از چند ماه میگذرد اما خبری از پرداخت حقوق نیست و از سر اجبار و بیکار نشدن به امید اینکه یک روزی حقوقشان دریافت می کنند فعالیت می کنند.

,

طبق خبرهای رسیده شرکت سد سرنی در جواب اعتصاب متعد شده یکشنبه هفته پیش رو حقوق کارکنان را بپردازد اما طبق خبرهای رسیده تا کنون حقوقی پرداخت نشده است.

,

عملیات اجرایی سد و نیروگاه سرنی و همچنین سامانه انتقال و تصفیه خانه آن، واقع در شهرستان میناب استان هرمزگان، 17 بهمن سال 95 آغاز شد.
78 میلیون یورو برای اجرای سد، خط انتقال و تصفیه خانه که قرار است جایگزین تصفیه خانه کنونی میناب شود توسط یکی از بانک ها پرداخت می شود.

,
,

سد مخزنی سرنی در استان هرمزگان و به فاصله 146 کیلومتری بندرعباس، 34 کیلومتری جنوب شرقی شهر میناب و در 6 کیلومتری شرق روستای کهوردان واقع شده است.

,

زمان ساخت این سد سه سال پیش بینی شده و بخشی از آب آن برای شرب مردم بندرعباس و بندر خمیر اختصاص می یابد.
حجم مخزن این سد 62 میلیون متر مکعب خواهد بود که سالانه 46 میلیون متر مکعب آب وارد آن می شود وحوزه آبریز آن نیز 706 کیلومتر مربع بر ثانیه و به طول هفت کیلومتر خواهد شد.
 

,
,
,

لازم به ذکر است در اواسط مهرماه امسال نیز کارگران شرکت سد سرنی دست به اعتصاب زدند که فرماندار میناب اظهار کرد: بخشی از دستمزد عقب افتاده کارگران سد سرنی میناب که به دلیل مشکل در آزادسازی اقساط پیمانکار توسط یکی از بانک ها ایجاد شده بود، پرداخت شد.

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه