اخبار داغ

کاپیتان با اخلاق تیم دسته دومی شهرداری همدان:

شهرداری همدان کارخانه بازیکن سازی غرب کشور لقب گرفته است

شهرداری همدان کارخانه بازیکن سازی غرب کشور لقب گرفته است
فوتبالیست با اخلاق همدانی بیان داشت: همانطور که میدانید شهرداری همیشه 90 درصد بازیکنانش را فوتبالیست های بومی تشکیل داده اند و اعتماد کردن به بازیکنان بومی تا بحال برای شهرداری نتیجه بخش بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور،  تیم فوتبال شهراری همدان در استادیوم شهید مفتح همدان میزبان تیم پالایش آبادان  شد و  در این بازی پربرخورد و پرحاشیه تیم فوتبال شهرداری همدان با تک گل حسن مرادی در دقیقه 95 پیروز شد تا با برتری در آخرین بازی فصل خود، در لیگ دسته دوم ماندگار شود و نمره قبولی به بابک صمدیان در کارنامه فوتبال استان داده شود . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

شهرداری اکنون در جدول تنها تیمی است که 20 بازی خود را انجام داده و در هفته پایانی استراحت خواهد داشت و باید به بابک صمدیان نمره قبولی داد که در هشت بازی با شهرداری، چهار برد و چهار مساوی به دست آورد.

,

به همین بهانه با هادی بلوری کاپیتان با اخلاق همدانی به گفت و گو پرداختیم . 

,

کاپیتان تیم شهرداری همدان گفت: این تیم از ظرفیت های خوبی برای پرورش فوتبالیست های مطرح برخوردار است و تاکنون سکوی پرتابی برای تعدادی از فوتبالیست های همدانی به لیگ 1 و لیگ برتر بوده است.

,

«هادی بلوری» کاپیتان شهرداری همدان و فوتبالیست که همه او را به عنوان ورزشکاری با اخلاق  همدانی می شناسند، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیم شهرداری همدان در این فصل، بازیکن های تاثیر گذار خود را از دست داد.

,

وی اظهار کرد: در واقع این بازیکنان در مسیر پیشرفت خود به لیگ 1 و لیگ برتر حرکت کردند و ما از این موضوع خرسندیم اما بازیکنان جایگزین، در حد و هم تراز آنان نیستند.

,

 کاپیتان شهرداری همدان افزود: گرچه تغییرات گسترده در مجموع در عملکرد تیم اثر گذار بوده است، اما خوشبختانه در هشت بازی آخر با مربی با اخلاق و با تجربه همدانی نتایج رضایت بخشی را کسب کرده ایم که نتایج بازی ها خود، شاهدی بر این گفته ها است و ناظر بر عملکرد مثبت صمدیان در هدایت تیم.

,

بلوری تصریح کرد: تیم شهرداری با برخوداری از 90 درصد بازیکنان بومی و اعتماد کردن به آنان، نتیجه بخش و رضایتمند عمل کرده است.

,

وی عنوان کرد: بازیکنانی همچون نوید عاشوری و مرتضی تبریزی جز بازیکن های موفقی بودند که سابق بر این  جزء سرمایه ها و ظرفیت های تیم شهرداری بوده و اکنون مقتدرانه از این تیم به باشگاه های معروف معرفی شدند.

,

کاپیتان تیم شهرداری اظهار کرد: بازیکن های شهرداری نشان دادند که پتانسیل صعود به لیگ 1 و به دست آوردن نتایج بهتری را دارند .

,

بلوری از تجربیات مربی همدانی این تیم هم یاد کرد و گفت: بابک صمدیان مدرس فیفا و مربی بسیار با تجربه و کار بلد است و تجربه مربیگری در لیگ 1 و 2را دارد و از طرفی دیگر هم باشگاه و بازیکن ها از عملکرد او راضی هستند.

,

وی در ادامه از زحمات فرشید گل محمدی که در این فصل پر حاشیه در کنار تیم بودند و از مدیر عامل باشگاه آقای اسکندریان و رئیس جدید سازمان آقای محمدی تشکر کرد و افزود: همچنین حاج محمود کریمی مدیر فنی تیم که دوشا دوش تیم نتایج خوبی را کسب کردند، هم باید قدردانی ویژه ای کرد.

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه