اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی اردستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات شش میلیارد ریالی به طرحهای اقتصاد مقاومتی در اردستان

پرداخت تسهیلات شش میلیارد ریالی به طرحهای اقتصاد مقاومتی در اردستان
مسئول بسیج سازندگی اردستان، گفت: اعتباری در سال ۹۶ برای اقتصاد مقاومتی نداریم اما تا کنون توانسته ایم شش میلیارد ریال تسهیلات به تقاضا کنندگان اشتغال پرداخت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ امیر صادقی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: شهرستان اردستان توانسته در موضوع صنایع تبدیلی قدمهای مثبتی را بردارد اما جای کار هنوز باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی در طول سال می تواند از تولیدکنندگان حمایت کرده و آنها احساس کنند در جایی از آنها حمایت می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی اردستان گفت: اعتباری در سال 96 برای اقتصاد مقاومتی وجود نداشته، اما تا کنون توانسته ایم شش میلیارد ریال تسهیلات به تقاضا کنندگان پرداخت کنیم.

,

سرهنگ صادقی با بیان اینکه تسهیلاتی که از طریق بسیج سازندگی پرداخت می شود در اجرای آن انحرافی وجود ندارد، تصریح کرد: طرحها در قالب طرح های کوچک شروع شده و امروزه تبدیل به طرح های بزرگی شده که توانسته گفتمان اقتصاد مقاومتی را به خوبی عملی کند.

,

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان با اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی کوچک محور می تواند در هر زمینه ای موفقیت داشته باشد.

,

مسئول بسیج سازندگی اردستان خاطرنشان کرد: تعامل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، فنی حرفه ای و نگاه فرماندار اردستان به اشتغال توانسته در روند اجرای اقتصاد مقاومتی موفقیتهایی را داشته باشد.

,

صادقی تصریح کرد: عرصه هایی همچون انرژی خورشیدی، اشتغال از طریق فضای مجازی و احداث گلخانه های کوچک نیازهای مردم بوده که مورد پذیرش قرار گرفته و در سال97 به آن اعتبار تخصیص داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه