اخبار داغ

سرپرست فرماندهی انتظامی بهارستان:

تلاش نیروی انتظامی بهارستان بی‌شک برای افزایش امنیت شهروندان است / سارق سابقه‌دار در شهر گلستان دستگیر شد

تلاش نیروی انتظامی بهارستان بی‌شک برای افزایش امنیت شهروندان است / سارق سابقه‌دار در شهر گلستان دستگیر شد
سرپرست فرماندهی انتظامی بهارستان گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و در راستای گزارش شهروندان، سارق حرفه‌ای در شهر گلستان دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چنگیزخانی ، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای افزایش سطح امنیت شهرستان، اظهار داشت: یک سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در شهرستان بهارستان دستگیر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه با تشریح جزئیات این خبر، گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرگلستان، گروهی از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار این گروه قرار گرفت.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان همچنین در ارتباط با نحوه عملکرد نیروی انتظامی در دستگیری سارق، تبیین کرد: پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در ابندا با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود و پرونده سارقان سابقه‌دار، به سارق حرفه‌ای سابقه‌دار در سطح شهرستان مظنون شد.

,

وی با تاکید بر سرعت بالای نیروهای انتظامی در شناسایی و دستگیری سارق، عنوان کرد: تیم مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت‌ها، وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

,

چنگیزخانی به تعداد بالای سرقت‌های این فرد در سطح بهارستان اشاره کرد و گفت: در بازجویی‌های به‌عمل آمده، فرد متهم به 14 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرگلستان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شد.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در پایان باتوجه به اینکه شهروندان نیز در تامین امنیت شهرستان و اموال خود مسئول هستند، افزود: در جهت پیشگیری از سرقت محتویات داخل خودرو، می بایست موارد امنیتی را رعایت و از قرار دادن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل وسیله نقلیه مخصوصاً پشت شیشه خودداری کرد و در صورت امکان خودروی‌های خود را در پارکینگ‌های عمومی سطح بهارستان پارک کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه