اخبار داغ

کارگاه‌های آموزشی زنان بی‌سرپرست در بهارستان درحال برگزاری است

کارگاه‌های آموزشی زنان بی‌سرپرست در بهارستان درحال برگزاری است
روند برگزاری کارگاه‌های آموزشی زنان بی‌سرپرست با برگزاری کارگاه آموزشی کشت زعفران، ادامه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، کارگاه آموزشی کشت زعفران در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ساختمان سرای محله شهرصالحیه برای دومین بار در شهرستان بهارستان برگزار گردید، که اولین کارگاه کشت زعفران بهارستان در نسیم شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که این کارگاه در راستای توانمند سازی و توان افزایی زنان سرپست خانوار به همت امور بانوان فرمانداری شهرستان بهارستان و با مشارکت شهرداری شهرصالحیه، اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان و مرکز فنی و حرفه‌ای بهارستان برگزار شد.

,

بنابر این گزارش مدتی است که مسئولان شهرستان بهارستان در راستتی توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار و اشتغالزایی در سطح شهرستان بهارستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف نظیر کشت زعفران و پرورش زالو می نمایند، که سبب رضایت شهروندان بهارستانی به ویژه زنان بی سرپرست در سطح شهرستان شده است.

,

اجرای چنین کارگاه‌هایی در سطح شهرستان بهارستان علاوه‌بر اینکه به اشتغال زنان بی سرپرست کمک می نماید و آن‌ها را از زیر چتر حمایتی نمادها و افراد خیر خارج می کند، در طولانی مدت و با رشد کسب و کار این افراد سبب ایجاد اشتغال برای دیگران نیز می گردد.

,

البته گسترش کسب و کار زنان بی سرپرست یا آغاز کسب و کار نیاز به حمایت و سرمایه دارد، که باتوجه به شرایط معیشتی این افراد این وظفیه تا حدودی بر عهده مسئولان بهارستانی می باشد که با در نظر گرفتن تسهیلات و وام‌های با سود به زنان بی سرپرست در این راستا کمک نمایند.

,

درپایان لازم به ذکر است که مدرس این کارگاه آموزشی دکتر قیلاوی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه