اخبار داغ

معاون فرماندار بهارستان:

اجرای طرح‌های اشتغالزایی مستلزم تائید کمیته فنی استان تهران است

اجرای طرح‌های اشتغالزایی مستلزم تائید کمیته فنی استان تهران است
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری بهارستان گفت: طرح‌های اشتغالزایی تصویب شده در کمیته فنی شهرستان بهارستان، پس از دریافت تاییدیه استان تهران، اجرای می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های اشتغال فراگیر شهرستان بهارستان، اظهار داشت: در اجرای دستورالعمل اشتغال فراگیر و در راستای بررسی طرح‌های اشتغالزایی، کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان تشکیل و طرح‌های ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر به اهمیت طرح‌های اشتغالزایی به ویژه در شهرستان بهارستان، تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی بهارستان طرحی در راستای کشت گلخانه‌ای بررسی شد و جهت اجرا در شهرستان به تصویب کمیته فنی بهارستان رسید، که با دریافت تصویب نهائی اجرایی خواهد شد.
,
,
 
,
علامی در رابطه با موضوعات طرح‌هایی که در طول این جلسه تصویب شده است، عنوان داشت: طرح‌هایی در زمینه تولید پوشاک، ساخت قطعات فلزی و موتورهای کوچک الکتریکی و طرح کشت گلخانه‌ای در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

وی همچنین به روند تصویب و اجرای طرح‌های ذکر شده اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها بعد از تصویب در کمیته فنی شهرستان بهارستان به‌منظور تاییدیه نهایی به کمیته فنی استان تهران ارسال شده است.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه کیته فنی شهرستان آماده همکاری با افراد دارای طرح‌های مناسب می باشد، خاطرنشان کرد: داوطلبین می توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی اینترنتی  kara.mcls.gov.ir طرح‌های پیشنهادی خود را ثبت کنند و برای پیگیری به اداره مرتبط با طرح خود در سطح شهرستان بهارستان مراجعه نمایند، تا در صورت تصویب طرح، همکاری‌ها ادامه یابد.
,
,
,
,
, kara.mcls.gov.ir,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه