اخبار داغ

امامان جمعه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام و نظام را ثابت کردند/ حضرت زهرا(س) اسوه شجاعت و پایداری است

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام و نظام را ثابت کردند/ حضرت زهرا(س) اسوه شجاعت و پایداری است
امامان جمعه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در نماز جمعه این هفته، در بیاناتی مشترک از شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفته و نیز به موضوعات مهم جامعه پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزان جمعه شهرستان سراوان با اشاره به برگزاری کنکره ملی شهدا در استان سیستان و بلوچستان، به دست اندرکاران این برنامه عظیم فرهنگی خداوقت گفت و قدردانی کرد که چهره استان را با نماد گرامیداشت یاد شهدا معرفی شد و به همه این ندا را داد که این استان در تمام مسیر انقلاب جانانه با قلب پاک ایستادگی و در جای جای انقلاب حضور داشتند.
وی با اشاره به دیدار دست اندرکاران کنکره ملی شهدا با مقام معظم رهبری، گفت: مقام عظمای ولایت در این دیدرار سه محور زنده نگه داشتن یاد شهدا، شهادت و ایثار، وحدت شیعه و سنی و رسیدگی به مناطق مستعد و محروم را مورد توجه قرار داده اند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه شهادت و ایثار گری رمز پیروزی اسلام و جامعه اسلامی است، ادامه داد: یاد شهدا یعنی انسان، زحمات افراد پاکی را که با تمام وجود برای حفظ نظام اسلامی، قطع دست دشمنان و ایجاد سرفرازی، عزت امنیت و آرامش جان داده اند، گرامی بدارد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: باید همه برای مجسم شدن وحدت حقیقی دست در دست هم دهیم و هیچ کس حق ندارد وحدت شیعه و سنی را به بهانه های احساسی مختلف و بی ربط برهم زند.
وی شهادت یک نوجوان سنی در دفاع مقدس و یک مولوی اهل سنت را نشان از وحدت و همدلی برادران شیعه و سنی در دشوار ترین میادین دانست.
امام جمعه شهرستان سراوان افزود: در استان سیستان و بلوچستان ساحل، مرز، معدن، زمین های مستعد و مردمان کاری وجود دارد که مسئولینی که شعار دادند باید به شعارهای خود عمل کنند، دولت باید پای کار بیاید و شعار سال را محقق کند و از ظرفیت های بومی که در استان و کشور وجود دارد استفاده و بخش خصوصی را وارد گود کند تا مشکلات مردم رفع شود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام رفعت و دین است، اظهار کرد: علی رغم دشمنی دشمنان، مردم در 22 بهمن با جوش و خروش به میدان آمدند که این به معنای دلداگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که حضور پرشور مردم در این روز تو دهنی محکم به دشمن محسوب می شود.
وی تصریح کرد: مردم قصورات برخی از مسئولین را پای نظام نگذاشتند و جلوه ای از همبستگی، امید و دلدادگی را در این روز به نمایش گذاشتند و تجدید بیعت در 22 بهمن با ولایت انجام شد.
امام جمعه شهرستان سراوان در گوشه ای از سخنان خود خواستار برکناری انسان های شد که دست آنها به فساد و اختلاس آلوده است، و همچنین خواهان خدمت بیشتر مسئولین به مردم شد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با  اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی دبیر کل حزب الله لبنان به دست رژیم غاصب کودک کش، گفت: در روزهای اخیر شاهد سرنگونی جنگنده f16 رژیم صهیونستی توسط سوریه بوده ایم که نشان از قدرت گروه مقاومت و وحشت و لرز این رژیم غاصب را دارد.
وی در پایان با اشاره به روز روحانیت دفاع مقدس، گفت: روحانیت در دنیای اسلام و انقلاب چهره شناخته شده ای است که جلودار بسیار از مسائل بوده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد و بیعت مردم با انقلاب اسلامی بود

, حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد و بیعت مردم با انقلاب اسلامی بود,

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه شهر دلگان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، گفت: این حضور باشکوه و تماشایی تجدید عهد و بیعت مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.

, حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه شهر دلگان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، گفت: این حضور باشکوه و تماشایی تجدید عهد و بیعت مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.,

امام جمعه دلگان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم در پی حماسه 22 بهمن ماه سال 96 پیام قدردانی و تجلیلی را خطاب به ملت مسلمان ایران صادر کردند.

, امام جمعه دلگان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم در پی حماسه 22 بهمن ماه سال 96 پیام قدردانی و تجلیلی را خطاب به ملت مسلمان ایران صادر کردند.,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این پیام راهپیمایی 22 بهمن 96 را یک حادثه بزرگ و خیره کننده عنوان کرده اند، ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال پرجمعیت تر و پرشور تر از سال های قبل بود.

, وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این پیام راهپیمایی 22 بهمن 96 را یک حادثه بزرگ و خیره کننده عنوان کرده اند، ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال پرجمعیت تر و پرشور تر از سال های قبل بود.,

حجت الاسلام والمسلمین بامری با تاکید بر اینکه حضور مردم پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان بود، بیان کرد: مردم زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان نظام و انقلاب کشیدند.

, حجت الاسلام والمسلمین بامری با تاکید بر اینکه حضور مردم پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان بود، بیان کرد: مردم زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان نظام و انقلاب کشیدند.,

امام جمعه دلگان با اشاره به اینکه مردم در این روز پایبندی به آرمان های امام راحل را با صدای بلند فریاد کردند، اضافه کرد: مسئولان کشور قدر این پدیده بی نظیر را بدانند و مسئولان با استقامت کامل و روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت ایران خدمت و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

, امام جمعه دلگان با اشاره به اینکه مردم در این روز پایبندی به آرمان های امام راحل را با صدای بلند فریاد کردند، اضافه کرد: مسئولان کشور قدر این پدیده بی نظیر را بدانند و مسئولان با استقامت کامل و روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت ایران خدمت و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.,

وی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی عظیم بسیار متفاوت از قبل بود، افزود: خیلی ها تلاش کردند بگویند مردم از انقلاب و نظام روی گردان شده اند و به ارزش های نظام اعتقادی ندارند.

, وی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی عظیم بسیار متفاوت از قبل بود، افزود: خیلی ها تلاش کردند بگویند مردم از انقلاب و نظام روی گردان شده اند و به ارزش های نظام اعتقادی ندارند.,

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه دشمنان با رسانه های خود درصدد این بود که اینگونه القا کند که مردم در این روز اعتراض کنند و خلاف آرمان های انقلاب اسلامی شعار بدهند، خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن ماه 96 خلاف تصورات دشمنان نظام و اسلام نشان دادند.

, حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه دشمنان با رسانه های خود درصدد این بود که اینگونه القا کند که مردم در این روز اعتراض کنند و خلاف آرمان های انقلاب اسلامی شعار بدهند، خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن ماه 96 خلاف تصورات دشمنان نظام و اسلام نشان دادند.,

امام جمعه دلگان به کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان که هفته گذشته در زاهدان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب دیدار کردند.

, امام جمعه دلگان به کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان که هفته گذشته در زاهدان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب دیدار کردند.,

 

,

مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به رییس جمهور آمریکا دادند/ حضرت زهرا(س) اسوه شجاعت و پایداری است

, مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به رییس جمهور آمریکا دادند/ حضرت زهرا(س) اسوه شجاعت و پایداری است,

حجت الاسلام محمد پیری زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازکزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا به معنای بازداشتن و جلودارنده نفس از بدی ها و زشتی و پلیدی است و باید انسان با تقوا راه سعادت را در پیش گیرد و از پروردگار اطاعت کند.

,

وی با بیان اینکه تقوای الهی و نیکوکاری اساس و پایه همه ی کارهای دنیا است، تصریح کرد: در صورتی که این دو مسئله بسیار مهم در زندگی انسان مورد توجه قرارگیرد و الگو و سرمشق باشد تمامی مشکلات انسان حل خواهد شد.

,

حجت الاسلام پیری زاده با قدردانی از حضور گسترده و عظیم مردم ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، افزود: حضور عظیم مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی نشان از این داشت که مردم قدردان انقلاب هستند.

,

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بدون توجه به سلایق و حرف های سیاسی برای دفاع و پشتیبانی از نظام و انقلاب به میدان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

,

امام جمعه موقت شهرستان خاش با بیان اینکه حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد، خاطرنشان کرد: شرکت مردم با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن طبق فرمایش گوهر بار مقام معظم رهبری دو پیام روشن داشت که رهبری در این خصوص می فرمایند:" مردم خودشان جواب یاوه‌گویی‌ها را خواهند دادند و اینچنین شد؛ این حضور قیمت و ارزش دارد و اقدامی عبادی است."

, .",

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره بیدار و هوشیار هستند، یادآور شد: با همه نیرو جلوی نفوذ دشمنان و تهدیدهای شوم آنان ایستاده اند و رژیم غاصب صهیونیستی را با خاک یکسان می کنند.

,

حجت الاسلام پیری زاده با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: حضرت زهرا(س) همواره در طول دوران عمر با برکت خود برای مقام امامت که ولایت و حکمتی الهی است، فداکاری کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

, .,

وی با اشاره به جایگاه و شخصیت والای حضرت زهرا(س)، ادامه داد:حضرت فاطمه(س) بهترین خانواده جهان بشریت و بهترین انسان‌ها تربیت شده دست ایشان هستند.

,

حجت الاسلام پیری زاده با بیان اینکه  حضرت زهرا(س) جایگاه والای در میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارند، یادآور شد: حفظ حرمت این بانوی بزرگوار وظیفه شرعی و دینی همگان است.

, .,

امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: روحانیت هم در قبل از انقلاب و هم در پس از انقلاب نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند و روحانیت میان علم و عمل و گفتار و کردار پیوند برقرار کرده است.

, .,

وی با اشاره به سالگرد کودتای انگلیسی رضاخان در سال 1299، اظهار کرد: رضاخان روزهای نخست دم از دیانت می زد و درحسینیه و تکایا شرکت می کند اما وقتی که به قدرت رسید رسما به مخالفت با دین اسلام بلند شد و طرح های جداکردن روحانیت از سیاست و کشف حجاب را علم کرد.

,

 

,

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام و نظام را ثابت کردند

, ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام و نظام را ثابت کردند,

حجت الاسلام ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر گفت: اگر انسان به عالم آخرت و فنا پذیری دنیا توجه و برای توشه آخرت عزم خود را جزم کند قطعا به خیر و سعادت دست پیدا خواهد کرد.

,

امام جمعه ایرانشهر به اشاره به سوم اسفند سالگرد کودتای انگلیسی رضا خان بیان کرد: روباه پیر همیشه در طول تاریخ برای نابودی اسلام برنامه داشت که کودتای سال 1299 در ایران توسط رضا خان یکی از آنها بود، که با سو استفاده از بی سوادی و عدم شعور سیاسی او، به ایران و دنیای اسلام خیانت و ضربه بزرگ زدند.

,

وی افزود: کشف حجاب و اسلام ستیزی بزرگترین اقدام آنها به واسطه رضا خان بود که علمای شیعه برای جلوگیری از اقدامات بیشتر در مقابلشان ایستادگی کردند اما عاقبت نوگری انگلیس و آمریکا تباهی و بدبختی است که رضاخان با همه قدرتی و حکومت که در دست او بود به آن دچار شد.

,

حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: در حال حاضر با نفاق جدید مواجه هستیم که عامل آنها اختلاس گران، لیبرال ها و نورچشمی ها هستند و باید مسئولین مراقب توطئه داخلی و خارجی باشند.

,

وی با اشاره به خودکشی یک جاسوس در زندان تاکید کرد: برخی از نفوذی ها با یک چهره ناشناس در صحنه های مختلف کنار مردم می آیند و به کشور خیانت می کنند و لازم است تا مسئولین برای مراقبت از نظام و انقلاب هوشیار و آگاه باشند.

,

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن ابراز کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شد و باردیگر مردم غیور و ولایتمدار ایران سنگ تمام گذاشتند.

,

وی اظهار کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر وفاداری و ثابت قدمی خود نسبت به آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب و نفرت و انزجارشان را از کدخدا و هم پیمانانش به دنیا نشان دادند.

,

حجت الاسلام ابطحی خاطر نشان کرد: مردم برای دفاع از نظام و انقلاب آمدند اما همچنان از برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی و عملکرد مسئولین در مواجه با مشکلات و افراد سودجو و اختلاس گر گلایه و شکایت دارند و باید دولت مردان با برنامه ریزی دنبال حل مشکلات و مطالبات مردم باشند.

,

وی تاکید کرد: مشکل کشور وجود برخی افراد سودجو و رانت خوار است که در شرایط مختلف از اوضاع اقتصادی به نفع خودشان سواستفاده می کنند و هیچگاه منافع مردم برایشان اهمیت ندارد.

,

وی با اشاره به دیدار علما با وزیران و گلایه مندی آنها از ربوی بودن بانک ها اضافه کرد: علمای ما بارها به صراحت گفته اند که مشکل کشور بی عرضگی برخی مسئولین در مدیریت است و بسیاری از آنها هم اقداماتشان بوی خیانت و نفاق می دهد.

,

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با اعضای کنگره ملی شهیدان سیستان و بلوچستان و تاکید ایشان بر وحدت شیعه و سنی و محرومیت زدایی در استان گفت: ریشه و زمینه فساد در جامعه فقر و بیکاری است، که اگر جوانان ما دارای اشتغال مناسب باشند هرگز برای برطرف کردن نیازهای مالی خود سمت قاچاق و مواد مخدر نخواهند رفت و به کشور خود ضربه وارد نمی کنند.

,

وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای منابع و معادن عظیم، نیروی انسانی جوان است اما همچنان محروم واقع شده و نیازمند مدیریت و برنامه ریزی دقیق مسئولین برای از بین بردن محرومیت است.

,

 

,

اسرائیل از جنگ وحشت دارد/ سخنان حاج قاسم باید بارها از صدا و سیما پخش شود

, اسرائیل از جنگ وحشت دارد/ سخنان حاج قاسم باید بارها از صدا و سیما پخش شود,

حجت الاسلام ابراهیم گزمه در خطبه های این هفته از نماز جمعه شهرستان هیرمند گفت: حضور تماشایی مردم در 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان مخالفان نظام بود.

,

وی افزود: مردم ما نشان دادند که با همه ی مشکلات که با کوتاهی بعضی از مسئولین رخ داده است، اما برای دفاع از اصل انقلاب در صحنه حاضر می شوند، زیرا آرامش امروز کشور نتیجه وحدت و اتحاد مردم است.

,

امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: اسرائیل به بهانه ورود یک پهباد ایرانی به خاک اسرائیل یک پایگاه را در کشور سوریه بمباران می کنند اما غافل از این بودند که رزمندگان جبهه مقاومت در کمین آنها هستند، و یک جنگده آنها را سرنگون کردند که این حرکت لرزه بر اندام اسرائیل انداخت.

,

حجت الاسلام گزمه گفت: اسرائیل با وجود ترسی که در وجودش رخ داده است به وسیله روسیه ، پیام ارسال کرد که ما به دنبال جنگ نیستیم، اکنون آن زمان بزن و در رو گذشته ،و کشور سوریه امروز بسیار قدرتمند شده است.

,

وی ادامه داد: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند بیش از 130 هزار موشک ، در نزدیکی خاک اسرائیل ، این کشور را شخم خواهد زد.

,

خطیب جمعه هیرمند اذعان داشت: به گفته سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تقاص خون شهداء نابودی اسرائیل خواهد بود، همانطور که جبهه مقاومت داعش را نابود کرد امروز نوبت اسرائیل رسیده است.

,

حجت الاسلام گزمه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزهای ایران نیست، بلکه صادر خواهد شد و زمینه ظهور اقا امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد.

,

وی گفت: امروز دو تفکر در کشور وجود دارد، و برخی ها می کویند بدون کمک آمریکا و اروپا نمی توانیم کشور را رو به پیشرفت برسانیم اما تفکر دوم می گوید ما می توانیم باظرفیت های داخلی نظام را سرپا و قدرت مند نگاه داریم، این تفکری است که سالها رهبری به آن اشاره داشتند.

,

امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: برجام باید درس بزرگی برای ما باشد، و نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کرد،فرانسه و آمریکا امروز می گوید برجام ناقص است، و باید بحث موشکی ایران نیز مورد مذاکره قرار بگیرد، آنها یک تکه آهن پاره را به عنوان موشک های ایرانی جا می زنند، اما موشک هایی که عربستان بر سر مردم مظلوم یمنی فرو میریزد را نمی بینند که خود آمریکا سازنده آنها است.

,

حجت الاسلام گزمه ابراز داشت: سخنان زیبای سردار سلیمانی باید بارها از صدا و سیما پخش شود که تحلیل بزرگی از اوضاع امروز جهان، در این سخنان مطرح می شود تا جوانان بشنود و بدانند که کدام تفکر را دنبال کنند.

,

وی ادامه داد: مردم باید ببینند، مصر پس از انقلاب چگونه در مقابل قدرت های بزرگ منطقه، خوار و ذلیل شده اند.

,
 
,
یکی از صفات برجسته حضرت فاطمه (س)، همراه بودن با ولایت است
, یکی از صفات برجسته حضرت فاطمه (س)، همراه بودن با ولایت است,

حجت الاسلام والمسلمین احمد بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته جلگه چاه هاشم با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در این راهپیمایی اقتدار حقیقی ملت مسلمان ایران بیش از پیش مشخص شد.

خطیب جمعه بخش جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه ایمان راسخ مردم و همراهی آنان با نظام اسلامی سلاحی بزرگ به شمار می آید، گفت: این حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بود.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران با حضور تماشایی خود، دشمنان نظام را ناامید و مایوس کردند، اضافه کرد: ملت مسلمان ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در این راه حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه، بیان کرد: یکی از صفات برجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، همراه و در کنار بودن با ولایت و امام زمان خویش است و هیچ گاه ایشان را تنها نگذاشت.

امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه مسلمانان است، افزود: پس ما هم به پیروی از این بانوی بزرگ اسلام، باید در کنار ولایت باشیم و امام زمان خودمان را تنها نگذاریم.

,

حجت الاسلام والمسلمین احمد بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته جلگه چاه هاشم با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در این راهپیمایی اقتدار حقیقی ملت مسلمان ایران بیش از پیش مشخص شد.

, حجت الاسلام والمسلمین احمد بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته جلگه چاه هاشم با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در این راهپیمایی اقتدار حقیقی ملت مسلمان ایران بیش از پیش مشخص شد.,

خطیب جمعه بخش جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه ایمان راسخ مردم و همراهی آنان با نظام اسلامی سلاحی بزرگ به شمار می آید، گفت: این حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بود.

, خطیب جمعه بخش جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه ایمان راسخ مردم و همراهی آنان با نظام اسلامی سلاحی بزرگ به شمار می آید، گفت: این حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بود.,

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران با حضور تماشایی خود، دشمنان نظام را ناامید و مایوس کردند، اضافه کرد: ملت مسلمان ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در این راه حرکت می کنند.

, وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران با حضور تماشایی خود، دشمنان نظام را ناامید و مایوس کردند، اضافه کرد: ملت مسلمان ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در این راه حرکت می کنند.,

حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه، بیان کرد: یکی از صفات برجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، همراه و در کنار بودن با ولایت و امام زمان خویش است و هیچ گاه ایشان را تنها نگذاشت.

, حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه، بیان کرد: یکی از صفات برجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، همراه و در کنار بودن با ولایت و امام زمان خویش است و هیچ گاه ایشان را تنها نگذاشت.,

امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه مسلمانان است، افزود: پس ما هم به پیروی از این بانوی بزرگ اسلام، باید در کنار ولایت باشیم و امام زمان خودمان را تنها نگذاریم.

, امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه مسلمانان است، افزود: پس ما هم به پیروی از این بانوی بزرگ اسلام، باید در کنار ولایت باشیم و امام زمان خودمان را تنها نگذاریم.,
 
,
تقسیم استان یک مطالبه عمومی مردم برای رشد و پیشرفت استان است/ استاندار و نمایندگان برای توسعه، عمران و آبادانی استان هم اندیشی کنند
, تقسیم استان یک مطالبه عمومی مردم برای رشد و پیشرفت استان است/ استاندار و نمایندگان برای توسعه، عمران و آبادانی استان هم اندیشی کنند,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر علی اکبر عنوان کرد: در روزهای اخیر موضوعی ذهن اقشار مختلف مردم و نمایندگان استان رابه خود مشغول کرده و مباحث زیادی پیرامون آن مطرح شده است.
,

وی افزود: بر سر این است که عده ای از نمایندگان استان برای رسیدگی بهتر به پهناورترین استان کشور از مجلس و دولت درخواست تدبیر و چاره اندیشی جهت تقسیم استان سیستان و بلوچستان به دو یا یه استان دیگر است و بعد از فاصله زمانی کوتاهی عده ای دیگر از نمایندگان عزیز استان با این موضوع مخالفت می کنند که یکی از این عزیزان قبلا با جدیت ضرورت تقسیم استان را اعلام کرده بود و الان جز مخالفان این موضوع است.
حجت الاسلام اشرفیان خاطرنشان کرد: در اصل اینکه تقسیم استان یک ضرورت و یک فرصت جدی برای پیشرفت و آبادانی استان است هیچ شک و تردیدی نیست، سیستان و بلوچستان بزرگترین استان کشور و در عین حال فقیرترین و محروم ترین استان کشور است و بودجه های بسیار خوبی هم از دولت و مجلس و صندوق توسعه ملی به این استان اختصاص داده شده اما به دلیل وسعت این استان و مشکلات زیرساختاری بعد از ۴۰ سال از انقلاب هنوز آثار فقر و محرومیت از این استان برطرف نشده، حاشیه نشینی، کارتن خوابی، گورخوابی و بیکاری افراد تحصیل کرده بیشتر شده، تعدد و تنوع قومی مذهبی باعث شده اگر سرمایه گزاری دریک گوشه ای از استان قصد سرمایه گذاری داشته باشد یا مجموعه دولت و استانداری پروژه ای را بخواهند به سرانجام برسانند با مخالفتها و نسبتهای سیاسی دادن کار به سرانجام مطلوب نرسد.
خطیب نماز جمعه شهر علی اکبر تاکید کرد: تقسیم استان یک مطالبه عمومی مردم برای رشد و پیشرفت استان است؛ در غیر اینصورت اگر ۴۰ سال دیگر هم بگذرد این مشکلات و بیکاری تمام شدنی نیست.
وی اذعان کرد: در حال حاضر منطقه بیشتر نیاز به توسعه دارد تا نگاه قومی مذهبی، از دیر باز مردمان سیستانی و بلوچ جدای از تقسیمات جغرافیایی متحد و یکصدا بوده و خواهند بود اما تقسیم استان مقوله ای پیچیده و کارشناسی شده خواهد بود که نیاز به واکاوی و رسیدگی به ابعاد مختلف آن است.
امام جمعه شهر علی اکبر اظهار کرد: نباید از این موضوع احساس خطر کرد نمونه این تقسیم استان را در استان خراسان می توان ملاحظه کرد که بعداز تقسیم به سه استان خراسان شمالی جنوبی و رضوی با چه سرعتی رشد کرد و اعتبارات و ادارات آن مستقل شد و این موضوع به نفع عموم مردم شیعه و سنی سیستانی وبلوچ است.
جت الاسلام اشرفیان تصریح کرد: امروز از نمایندگانی که رای مردم را به امانت گرفتند تا از حقوق و مصالح عمومی منطقه دفاع کنند پاسخ می‌خواهیم موضع خود را با دلایل اقناع کننده به مردم اعلام کنند؛ دو سال از فرصت شما گذشت همان تریبونی که برای تبلیغات خود استفاده کردید منتظر بیان عملکرد شماست، چه می شود که یک نماینده ای ابتدا موافق این طرح است مصاحبه می کند و تقسیم استان را یک ضرورت می داند اما بعد از مدتی که دو نفر از نمایندگان موضوع را مطرح می کنند صد در صد تغییر موضع می دهد ومخالفت می کند کدام حرف و کلام موضع منطقی وعلمی است؟ نکند ما به جای اینکه نماینده مردم باشیم نماینده جریانات سیاسی و تفکر قومی مذهبی باشیم امروز روز تسویه حسابهای شخصی نیست روز اتحاد و یکی شدن برای آبادانی استان است ۴۰ سال چوب این اختلافات را خوردیم بس است.
وی اضافه کرد: کسانی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستند بدانند این صندلی های سبز امانت بزرگی است که به زودی مردم تصمیم میگیرند چه کسانی لایق دوباره نشستن بر این کرسی ها هستند؛ امروز روز سکوت دانشگاهها، علما و رسانه ها نیست باید در یک جمع علمی و کارشناسی دلایل موافقین و مخالفین مطرح شود نمایندگان عزیز هم اگر خود را نماینده مردم می دانند باید از حضور بین مردم و بیان ادله خود هراسی نداشته باشند امروز روز سبقت گرفتن در خدمت ماندگار به مردم و امیدوار کردن مردم است.
خطیب جمعه شهر علی اکبر بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمع دست اندر کاران کنگره ملی شهدای استان ضمن ابراز محبت و علاقه خاص به مردم استان که قطعا این صورت دو طرفه است به استاندار فرمودند نیازها و مشکلات مردم را از طریق مسئولان ارشد دولتی دنبال کنند یعنی به صرف گزارش دادن و مطرح کردن در حضور رهبری اکتفا نکنند؛ از مسئولین اجرایی و مجلس می‌خواهیم که به جد این موضوع را دنبال کنند، اگر نیاز به اعتبار خاصی بود منابع صندوق توسعه ملی در اختیار آنها خواهد بود.
حجت الاسلام اشرفیان عنوان کرد: نظام به این استان هم مثل دیگر نقاط کشور توجه ویژه دارد؛ بلکه در مواردی بیش از استانهای دیگر رسیدگی کرده است و خدمت کرده است؛ اما باید استاندار و نمایندگان دور یک میز بنشینند فارغ از نگاه‌های سیاسی برای توسعه و عمران و آبادانی استان هم اندیشی کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

راهپیمایی 22 امسال تماشایی تر از سال های اخیر بود/ مسئولان مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری کنند

, راهپیمایی 22 امسال تماشایی تر از سال های اخیر بود/ مسئولان مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری کنند,

مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی سبب رستگاری انسان در دنیا و اخرت می شود و او را سعادتمند می کند.

,

وی تصریح کرد: تقوای الهی است راهگشار مومنان است و انسان را به سوی بهشت هدایت و به سعادت و خوشبختی نزدیک می کند.

,

مولوی شهنوازی با قدردانی از حضور دشمن شکن مردم ایران در راهپیمایی عظیم و میلیونی 22 بهمن، گفت: مردم ایران مانند هر سال با وحدت و همدلی بر سر آرمان های والای خود ایستادند، ولی از کم‌کاری برخی مسئولان و پاسخگو نبودن آنها و حل نشدن مشکلات و معضلات گله دارند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین حرکت انقلابی است که با توان ملت انجام شد و  مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی آنان زد و لذا مردم همواره حسن نیت خود را به نظام ثابت کردند و حالا نوبت مسئولین است که مشکلات مردم را پیگیری کنند.

,

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با مردم سیستان و بلوچستان به مناسبت کنگره ملی شهداء، یادآور شد: سخنان ارزشمند و گوهربار رهبری بسیار مهم و حساس بود و تلنگری برای همگان و به خصوص مسئولان بود.

,

وی با تاکید بر رعایت امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل در جامعه امروز رعایت امر به معروف و نهی از منکر است لذا همگان باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند و این مسئله بسیار مهم را به دیگران نیز منتقل کنند.

,

مولوی شهنوازی با اشاره به اتفاقات منطقه، افزود: استکبارجهانی و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در بعضی از کشورها مسمانان  بی گناه را به خاک و خون کشیده و رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم نیز رحم نمی کند و به طرف آنها تیراندازی می کند که این نشان از خوی وحشی گری آنها دارد.

,

وی با اشاره به کودتای انگیسی رضاخان در سال 1299 شمسی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) می فرمایند:"رضاخان ابتدا سینه‌زنی می‌کرد و تکیه‌ها را دور می‌زد و این گونه حقه باز بود و به حسب ظاهر دم از دین می‌زد و بعد از این که به حکومت رسید منافقانه به دین‌زدایی پرداخت" و زمانی که رضاخان به قدرت رسید رسما اختلاف خود را با اسلام علنی کرد.

, .,

مولوی شهنوازی با بیان اینکه در رادیو هند توسط انگلیسی ها اعلام شد که رضاخان را خودمان آوردیم و چون خیانت کرد، خودمان برکنار کردیم، اذعان کرد: بی تردید اشخاصی که با بیگانگان رابطه دارند  چنین سرنوشتی برایشان رقم می خورد.

,

وی با اشاره به 29 بهمن سالروز قیام مردم غیور و بیدار تبریز، اظهار کرد: مردم تبریز در برابر همه تحولات اجتماعی با اقتدار و صلابت ایستادگی کردند و به دشمنان اجازه تحقق اهداف پلید و شومشان را ندادند.

,

 

,

حضور مردم در روز 22 بهمن بیعت مجدد بارهبری امام خامنه ای بود/ از برکات دهه فاطمیه غافل نشوید

, حضور مردم در روز 22 بهمن بیعت مجدد بارهبری امام خامنه ای بود/ از برکات دهه فاطمیه غافل نشوید,

حجت الاسلام المسلمین محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیمروز که در محل مصلای امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹ بهمن مصادف است با قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم در بسیاری از شهرها در این روز و دیگر نقاط کشور در ایران مجالس ختم و سوگواری گرفتند در تبریز هم قرار شد در ساعت ۹ صبح مدرسه ختم و سوگواری برگزار شود که به دعوت آیت الله قاضی و ۱۰ تن دیگر از علمای برجسته حوزه علمیه  تبریز مردم در مراسم سوگواری شرکت کردند.
وی ادامه داد: در این روز شهر تبریز به شهر جنگی تبدیل شد، خیابان ها از خون جوانان وطن لاله گون شد، زنان و مردان دانشجویان و دانش‌آموزان بیگناه در این روز به شهادت رسیدند و یکی دیگر از جنایات رژیم شاه رقم خورد جنایت  تبریز یکی از نمونه‌های کوچک جنایات رژیم شاه بود بر علیه مردم مظلوم ایران بود که به خواسته خداوند و امام خمینی دست رژیم شاه و مستکبران او از ایران کوتاه شد.
حجت الا سلام قاسمی اضافه کرد: جای دارد از حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان نیمروز و دیگر نقاط ایران تشکر کرد که این حضور خاری شد بر چشم دشمنان این مرز و بوم؛  الحق و الانصاف حضور شما مردم شهرستان نیمروز تماشایی بود و این افتخار انقلاب اسلامی که ۲۲ بهمن تجدید بیعت با رهبری امام خامنه ای و با آرمان های امام و شهدا انقلاب است.
خطیب موقت نماز جمعه تصریح کرد: خیلی ها منتظر بودند که این حضور کمرنگ خواهد بود اما مردم نشان دادند که این خیال واهی است و این حضور حامل پیام استقلال، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پیام امنیت و ثبات ایران است.
امام جمعه نیمروز اذعان کرد: به امید خداوند و کمک مسئولین این مشکلات پیش روی مردم برداشته شود و مرتفع شود.
 وی در پایان با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: مراسمی در گلزار شهدای گمنام شهرستان نیمروز به مناسبت دهه فاطمیه برگزار خواهیم شد که انتظار می‌رود همه مردم همچون حضور خود در ۲۲ بهمن در این مراسم نیز حضور پیدا کنند و با فرزندان خود بیایند و پرهیز داشته باشند از مراسم جشن و شادی تا  در جمع سوگواران بی بی دو عالم حضرت فاطمه قرار گیریم و در حد توان خود از اینسفره نعمت  برداشت کنیم.

,
,
,
,
,
,

 

,

گنگره ملی شهدا اشاعه گر فرهنگ ایثار و شهادت در استان بود/ حضور مردم میرجاوه در راهپیمایی 22 بهمن بی سابقه بود

, گنگره ملی شهدا اشاعه گر فرهنگ ایثار و شهادت در استان بود/ حضور مردم میرجاوه در راهپیمایی 22 بهمن بی سابقه بود,

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، ضمن اشاره به دیدار مسئولین استان با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد و ایشان در دیدار اخیر مسئولین استان را به خدمت گذاری بیشتر سفارش کردند و تاکید داشتند که مشکلات مردم سریعتر و بهتر پیگیری و رفع شود .

,

وی با اشاره به این مطلب که حضور مردم میرجاوه در راهپیمایی 22 بهمن بی سابقه بود، افزود: بار دیگر مردم شهرستان میرجاوه و سرتاسر کشور به دشمنان نشان دادن که حامی ولایت فقیه هستند و حضورشان در راهپیمایی ها به منزله حمایت از اصل نظام و رهبرمعظم انقلاب بوده ضمن اینکه مطالباتی که از دولتمردان دارند حق قانونی شهروندان است .

,

مولوی ریگیان پور با بیان این مطلب که برگزاری گنگره ملی شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اشاعه می دارد، تاکید کرد: برگزاری یادواره ها و کنگره ملی شهدا حال هوای استان را تغییر داد مردم بیش از پیش با شهدا و خانواده های آنان ارتباط گرفتند و با رشادت های خالصانه شهدا آشنا شدند .  

,

وی خاطرنشان کرد: حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در کنگره ملی شهدای استان نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه به استان سیستان و بلوچستان است در این کنگره  که بار دیگر یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای وحدت استان که با خونشان عامل وحدت مردم استان بودند،گرامی داشته شد یادآور اهمیت مساله وحدت دراستان بود .

,

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: همایش تقریب مذاهب همه ساله با حضور اساتید و علمای شیعه و سنی در استان که در رابطه با مشترکات مذاهب و شفاف سازی نکات فقهی از هردو مذهب تشیع و تسنن برگزار می شود اهمیت بسزایی دارد، چرا که ممکن است  مواردی وجود داشته باشد که دشمنان وحدت مذاهب در آن سوی مرزهای کشورمان از این خلاء ها استفاده سوء کنند و به دنبال عملی کردن نقشه های شوم خودشان باشند که با تشکیل چنین برنامه ها و همایش هایی توطئه های آنان خنثی می شود .

,
 
,
نماینده مردم سیستان در مجلس جواب افکار عمومی را دهد/ یاد و نام شهدا در جامعه باید همیشه زنده باشد
, نماینده مردم سیستان در مجلس جواب افکار عمومی را دهد/ یاد و نام شهدا در جامعه باید همیشه زنده باشد,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین محمود پارسا در خطبه اول نماز جمعه شهر بنجار در ادامه مباحث هفته گذشته به عوامل نزول برکات آسمانی پرداخت و اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی و حق الناس باعث برکت در جامعه می شود که فساد و اختلاس و بی بند و باری و گناه در میان آحاد مردم باعث قحطی و از بین رفتن برکت در زندگی انسان می شود.
,

وی در خطبه دوم بعد از سفارش به تقوای الهی به بیان احادیث و روایات در مورد فضیلت های حضرت زهرا (س) اشاره و بیان کرد: یکی از ویژگیهای حضرت این بود که باطن کار را بر ظاهر مقدم می‌داشت، در ازدواج، کارهای خانه و امورات اجتماعی همیشه ملاک برتری و انتخاب را باطن آنها قرار می‌داد در حالی که این ویژگی در جامعه ما کم رنگ شده و ازدواج ها براساس ظاهر و زیبایی و امکانات انجام می شود نه سطح دینداری.
امام جمعه بنجار تصریح کرد: خانواده ها باید دینداری را مقدم بر سایر شاخصه ها قرار بدهند تا میزان طلاق ها و اختلافات خانوادگی کمتر شود.
خطیب نماز جمعه بنجار در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رویداد مهم، یاداور شد: یاد و نام شهدای عزیز همیشه باید در جامعه زنده باشد و همه باید دین خود را به شهدا ادا کنند و رهرو انها باشند همچنین چهره استان با برگزاری این کنگره به سایر هموطنان چهره ای زیبا و ایثار گر وانمود شد.
 حجت الاسلام پارسا اذعان کرد: شهدا و رزمندگان اسلام ثابت کردند علی رغم اینکه هیچ خطری ما را تهدید نمی کرد برای دفاع از خاک میهن و لبیک به ندای امام مجاهدانه دفاع کردند.
 وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد استان یادآور شد: مسئولین و نمایندگان باید سعی کنند نهایت  استفاده را از این فرمایشات بکنند و برای رفع چهره محرومیت و ابادانی و پیشرفت منطقه بهره برداری کامل بکنند.
 امام جمعه بنجار اظهار کرد: پیشنهاد تقسیم استان به سه استان که مدتها مطالبه مردم و ائمه جمعه بود که توسط دو نماینده به رییس جمهور مطرح شده را به فال نیک می‌گیریم و تعجب می‌کنیم از بعضی از نمایندگان به خصوص نماینده دیگر سیستان که با این طرح مخالفت کردند با اینکه این طرح در خراسان جواب داد و باعث پیشرفت و ابادانی شد و دولت می‌تواند با اماده کردن زیر ساختها مقدماتش را فراهم کند.
 وی تاکید کرد: این نمایندگان باید جواب افکار عمومی را بدهند و چطور به این نتیجه رسیدند که مخالف منویات مقام معظم رهبری است، ایا طرح را به رهبری عزیز ارائه دادند، ایا مستقل شدن و اختصاص بودجه جداگانه برای سیستان باعث پیشرفت منطقه نمی شود؟
حجت الاسلام پارسا اضافه کرد: مردم از نمایندگان خود انتظار دارند با حفظ وحدت، همدلی و همگرایی برای پیشرفت منطقه با هم قدم بردارند و دو بال برای هم باشند، برای احقاق حق و منافع مردم نباید با هیچ فردی تعارف داشته باشیم و مشکلات و معضلات مردم نباید فدای سیاسی کاری و سیاسی بازی شود.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 مردم در 22 بهمن راه امام حسین (ع) و انقلاب عاشورا را زنده کردند/ حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان دنیا است

,  مردم در 22 بهمن راه امام حسین (ع) و انقلاب عاشورا را زنده کردند/ حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان دنیا است,

آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سجایای حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در جامعه اسلامی محبوب‌تر از امیرالمومنین(ع) کسی نبود و در بین زنان محبوب تر از فاطمه زهرا(س) کسی نبود. سلیمانی افزود: در روایات داریم که اساس دین محبت است، پس حضرت فاطمه (س) تبلور این محبت است، حضرت زهرا(س) فقط الگوی تشیع و تسنن نیست بلکه الگوی تمام زنان دنیا است همه باید درک کنیم که ایشان چه شخصیتی بود که پیامبر برای وی به زانو در آمد. امام جمعه زاهدان گفت: این برکت را ما در انقلاب اسلامی ایران نیز داریم و آن هم امام راحل و رهبر معظم انقلاب که از نسل آن بانو هستند و بانویی که الگوی تمام بانوان شد تا بتوانیم چگونه زندگی کردن را از بانوی بزرگ اسلام یاد بگیریم. وی ادامه داد: در هفته ای که گذشت مراسمی با محوریت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و آن هم کنگره شهدای استان برگزار شد که پیام رهبر انقلاب برای وحدت استان و شهدای استان ما را به دنبال داشت. سلیمانی بیان کرد: همچنین حماسه بزرگی دیگری در هفته گذشته رقم خورد و حضور گسترده مردم در صحنه‌های انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن سال 96 که مردم عزیز این استان و کل کشور یک بار دیگر ثابت کردند که اگر زندگی مادی و وضعیت اقتصادی و حتی تمام دنیا بر ما فشار بیاورند باز هم ما  پای آرمان‌های امام راحل و رهبری معظم انقلاب هستیم و کسی نمی‌تواند نگاه بد به این انقلاب داشته باشد. وی افزود: مردم با راهپیمایی گسترده و باشکوه راه امام حسین(ع) و انقلاب عاشورا را زنده کرده و همه مردم ثابت کردند در زیرسایه پرچم سه رنگ کشور که نماد صلح و وفاداری است، تا آخر ایستاده‌اند. خطیب نماز جمعه زاهدان اضافه کرد: این مردم با این حضور خواستند به دشمن خود بفهمانند که این نظام شهید داده و این نظام جایگاه صدوقی‌ها، مدنی‌ها، هاشمی‌نژادها است و این کشور جایگاه مردانی همچون رهبر عزیزمان است. وی گفت: مردم ضعف مسئولان و دولت مردان را با نظام و انقلابشان مقایسه نکردند و پیام این مردم به جوانان این بود که گول دشمنان را نخورید، مردم آمدند که از نقشه‌های شوم دشمن جلوگیری شود و به کل جهان ثابت کنند که حیثیت این نظام به همین مردم است. سلیمانی فرمود: شما مردم ثابت کردید بلوچ و فارس کرد و لر برای این مملکت فرقی نمی‌کند بلکه همه انقلاب و رهبرشان را دوست دارند. سلیمانی در پایان از تمام مردم برای حضور و حماسه سازی دیگر در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

,

 

,

عدم نامگذاری خیابان به نام شهید چراغ مکان قدرنشناسی ست

, عدم نامگذاری خیابان به نام شهید چراغ مکان قدرنشناسی ست,

جت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه چابهار اظهار کرد: درود خدا بر این ملت که مردم به خاطر انقلاب و اطاعت از رهبری ۲۲ بهمن زیبای دیگری آفریدند این حماسه تماشایی بخاطر عملکرد شما مسئولین نبود بلکه بخاطر اصل نظام بود, مسئولین گمان نکنند ملت بخاطر آنها به میادین راهپیمایی آمدند بلکه بخاطر انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند.
وی با اشاره به زمزمه های بدی رفراندوم افزود: دولت می خواهد رفراندم چه انجام دهد، در قول ها و وعده های که برای مردم انجام شد به آنها عمل نشد، دولت باید مشکلات بی ارزش شدن پول ملت را حل کند، مشکلات اقتصادی، گرانی و تبعیض بسیار مهمتر از مشکلات سیاسی کشور است.
وی با اشاره به رانت خواری های دولت ادامه داد: برخی از مسئولین بالادست دولت دوازدهم دچار فساد مالی شده اند، چرا این مشکلات توسط مجریان قانون به وجود آمده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان عنوان کرد: من همین جا از سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان تشکر می کنم که با برگزاری این کنگره دل رهبر را شاد کردند چراکه این یادواره ها انقلاب اسلامی را تحکیم می بخشد.
وی با اشاره به نامگذاری یک خیابان به نام شهید تصریح کرد: چرا از به نام زدن خیابان در چابهار به نام شهید چراغ مکان  مقاومت می کنند و متاسفم از نهادهایی که به چنین اموری بی توجه اند، و در جواب می گویند نام خیابان را بخاطر سفارش رهبری مکران می گذاریم، عجب! اینجا هم از نام رهبری مایه می گذارند آیا نه این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یاد و نام شهدا را در رأس هر اموری قرار می دهند.
امام جمعه چابهار تاکید کرد: گرفتن عزاداری در فاطمیه تفرقه نیست و وحدت یعنی با اهل بیت بودن و پایه این ملت پیغمبر و آل پیغمبر می باشد و جلوی تفرقه ها را می گیرد و با توجه به فرمایش زهرای مرضیه(س) اطاعت از پیغمبر، علی و اولاد علی جامعه را متحد قرار می دهد همانطور که جوانان حزب الهی لبنان تاکنون آمریکا را ناکام گذاشتند و امروز ایران چنان قوی شده است که نگذاشت سوریه، لبنان و یمن تجزیه شود.
وی با اشاره به سالروز شهادت سید عباس موسوی اذعان کرد: امروز سالروز شهادت دبیرکل حزب الله لبنان است، صهیونیست ها فکر کردند لبنان نابود شدنی ست ولی هفته قبل دیدید که لبنان جنگنده اف ۱۶ اسرائیل را منهدم کرد و گفت دوران بزن و در رو دیگر تمام خواهد شد ضرب شصت سوریه برای شما درس عبرتی ست و مردم ایران انتقام خون شهدا را از شما خواهند گرفت.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه