اخبار داغ

فرهنگ و ارشاد اسلامی بازیچه سیاسیون؛

انتصاب عامل اصلی تئاتر موهن به عنوان مدیر کل ارشاد ایلام

انتصاب عامل اصلی تئاتر موهن به عنوان مدیر کل ارشاد ایلام
"فرهنگ اسلامی" و"ارشاد اسلامی" جای بازی های سیاسی نیست ، اینجا باید کسی مدیریت آن را بر عهده بگیرد که هم فرهنگ اسلامی را به خوبی بشناسد و هم اعتقاد به ارشاد اسلامی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چندماه اخیر متوجه شدیم بخاطر بازنشستگی مدیر کل ارشاد استان ایلام حوزه تصمیم گیران استان به دنبال گزینه جایگزین برای ایشان می باشند.در این راستا با مجوز همین تصمیم گیران چندنفر جهت تکمیل روند انتصابات و در نهایت انتخاب یک نفر به عنوان مدیر کل به مرکز معرفی گردیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استان ایلام که مردمش از ابتدای انقلاب تاکنون دارای کارنامه بسیار درخشان در خصوص پایبندی به اصول نظام و حمایت قاطع از انقلاب ،ولایت و ارزشهای انقلاب می باشند ،همواره دارای فرهیختگانی در حوزه های مختلف سیاسی ،فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی وامنیتی بوده است ونظام اسلامی در مقاطع مختلف ازین ظرفیت ها،چه در استان وچه در مدیریت کلان کشور استفاده نموده وهمیشه باعث فخر ومباهات استان بوده و هستند.

,

اما اکنون اگر نگاه عمیقی نسبت به گزینه های اصلی که حوزه تصمیم گیران استان آنها را به عنوان شایسته گان این حوزه جهت تصدی مدیریت یک مرکز فرهنگی ،ارزشی و انقلابی که رسالت آن هدایت جامعه از طریق صنف های هنری به سمت ارزشهای اسلامی است،داشته باشیم ، خواهید دید که در حق مردم استان وفرهیختگان استان ظلمی نابخشودنی در حال انجام است.وزارت خانه هایی که مستقیم با فرهنگ و ارزشهای مردم ارتباط دارند نباید دستخوش بازی های سیاسی نمایندگان وحوزه استانداری باشند و این انتصاب باید بر اساس شایسته سالاری انجام بگیرد نه بر اساس سفارشات سیاسیون برای سوء استفاده ابزاری.

,

این چندگزینه ای که با مجوز استانداری برای انجام مراحل تکمیل پرونده ومصاحبه به وزارت فرهنگ مراجعه نموده اند در حد و اندازه مدیریت این سازمان نمی باشند و اگر استاندار محترم واقعا به دنبال ارتقای کیفی در سطح مدیران است ، هستند فرهیختگان و مدیران توانمندی در استان که بتوانند این سازمان را به نحو احسن مدیریت نمایند.

,

برای مردم استان ایلام سوال است که :

,

چرا باید گزینه تصدی این سازمان مهم و فرهنگی دارای سابقه حمایت از گروههای کردی و نویسنده ومروج تفکر کردهای جدایی طلب باشد؟

,

چراباید گزینه بعدی این سازمان، غیر بومی ودارای سابقه دستگیری توسط دستگاههای امنیتی در راستای نقش داشتن در اجرای تئاتر موهن و هنجار شکنی برای اولین بار در استان باشد وبه عنوان گزینه اصلی از آن یاد شود ؟

,

چرا باید گزینه های بعدی این سازمان صرف سفارشات اطرافیان معرفی شده و دارای رزومه خاصی نیستند؟

,

جای بسی تاسف و تالم است که این استان با این همه ظرفیت نیروهای توانمند وارزشی و متعهد، این گونه گزینه ها را برای تصدی سازمان مهمی به نام "فرهنگ"و"ارشاد اسلامی"به مرکز معرفی نماید .

,

"فرهنگ اسلامی" و"ارشاد اسلامی" جای بازی های سیاسی نیست ، اینجا باید کسی مدیریت آن را بر عهده بگیرد که هم فرهنگ اسلامی را به خوبی بشناسد و هم اعتقاد به ارشاد اسلامی داشته باشد،نه کسی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود در اداره ارشاد تلاش نماید که با اجرای برنامه های ضدفرهنگی و هنجار شکن ،در راستای قبح شکنی ارزشها هم نوا با جنگ نرم دشمن پیش برود.

,

آقای استاندارگویا هنوز شما از خشم مردم استان ایلام در مهرماه 95 به دلیل اجرای تئاتر موهن در سالن ارشاد اسلامی مطلع نیستید که یکی از دستگیر شدگان موثر در این خصوص را به عنوان گزینه تصدی مدیریت ارشاد اسلامی استان معرفی نموده اید.

,

آقای استاندار گویا هنوز مطلع نیستید که مدیر ارشاد یکی از شهرستانهای ایلام در راستای سوء مدیریت همین فرد در خصوص برگزاری تئاتر موهن، مدتی را در بازداشتگاه به سر برده و درمحاکم قضایی برایش حکم صادر شده است!

,

آقای استاندار مگر در استان ایلام قحط الرجال است که یک گزینه غیربومی با سابقه دستگیری توسط دستگاههای امنیتی به دلیل اجرای تئاتر موهن را جهت تصدی این منصب معرفی نموده اید!

,

در هر صورت بدانید استان ایلام دارای علمای فرهیخته وباسواد در عرصه دین وفرهنگ  ومدیرانی توانمند متعهد وارزشی می باشد که به خوبی می توانند این مجموعه حساس فرهنگی را به خوبی مدیریت نمایند واز شما انتظار میرود در راستای شعارهای ابتدایی خود مبنی برشایسته سالاری ، برای این مجموعه از فرزندان شایسته همین استان استفاده کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه